myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Solkatten: Skrivet av kya: ^ Om du har Twitter så kan du ju fråga där eller facebook, annars kan jag fråga åt dig på tumblr om du vill Har inget av dem. jag kan också fråga på tumblr åt dig om du vill ^^ Gör det. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 mar, 2012 22:34 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Solkatten: Skrivet av kya: ^ Om du har Twitter så kan du ju fråga där eller facebook, annars kan jag fråga åt dig på tumblr om du vill Har inget av dem. jag kan också fråga på tumblr åt dig om du vill ^^ Gör det. Vilken mail är det du inte har fått? ^^ ![]()
17 mar, 2012 22:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Solkatten: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Solkatten: Skrivet av kya: ^ Om du har Twitter så kan du ju fråga där eller facebook, annars kan jag fråga åt dig på tumblr om du vill Har inget av dem. jag kan också fråga på tumblr åt dig om du vill ^^ Gör det. Vilken mail är det du inte har fått? ^^ Det där det står att jag ska klicka på en länk som gör att jag kan aktivera mitt konto. Ok, meningen blev lite konstig men jag hoppas du förstår "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 mar, 2012 22:38 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Solkatten: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Solkatten: Skrivet av kya: ^ Om du har Twitter så kan du ju fråga där eller facebook, annars kan jag fråga åt dig på tumblr om du vill Har inget av dem. jag kan också fråga på tumblr åt dig om du vill ^^ Gör det. Vilken mail är det du inte har fått? ^^ Det där det står att jag ska klicka på en länk som gör att jag kan aktivera mitt konto. Ok, meningen blev lite konstig men jag hoppas du förstår Vad är din mail-adress som du använde? ^^ ![]()
17 mar, 2012 22:42 |
|
Anapneo
Elev |
Hej, hörni, kan ni adda mig på MyHogwarts? Kom in idag! Jag vart så glad, och jag höll på att börja gråta när det stog "Welcome home, Annie" på brevet...
http://www.myhogwarts.co.uk/nonarglesallowed Det där är jag, lägg till mig tack c:
17 mar, 2012 23:34 |
|
cirklar
Elev |
Skrivet av Anapneo: Javisst! Jag addar dig Hej, hörni, kan ni adda mig på MyHogwarts? Kom in idag! Jag vart så glad, och jag höll på att börja gråta när det stog "Welcome home, Annie" på brevet... http://www.myhogwarts.co.uk/nonarglesallowed Det där är jag, lägg till mig tack c:
18 mar, 2012 00:45 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av cirklar: Skrivet av Anapneo: Javisst! Jag addar dig Hej, hörni, kan ni adda mig på MyHogwarts? Kom in idag! Jag vart så glad, och jag höll på att börja gråta när det stog "Welcome home, Annie" på brevet... http://www.myhogwarts.co.uk/nonarglesallowed Det där är jag, lägg till mig tack c: Super! Vad heter du då?
18 mar, 2012 00:48 |
|
Maxima
Elev |
det verkar ju som att de kommer bli riktigt stort!
Lägg gärna till mig som vän på Pottermore: SickleWatch5454 18 mar, 2012 00:52 |
|
cirklar
Elev |
Skrivet av Anapneo: http://www.myhogwarts.co.uk/obliviate Skrivet av cirklar: Skrivet av Anapneo: Javisst! Jag addar dig Hej, hörni, kan ni adda mig på MyHogwarts? Kom in idag! Jag vart så glad, och jag höll på att börja gråta när det stog "Welcome home, Annie" på brevet... http://www.myhogwarts.co.uk/nonarglesallowed Det där är jag, lägg till mig tack c: Super! Vad heter du då?
18 mar, 2012 00:52 |
|
Anapneo
Elev |
Eller hur! Skrivet av cirklar: Skrivet av Anapneo: http://www.myhogwarts.co.uk/obliviate Skrivet av cirklar: Skrivet av Anapneo: Javisst! Jag addar dig Hej, hörni, kan ni adda mig på MyHogwarts? Kom in idag! Jag vart så glad, och jag höll på att börja gråta när det stog "Welcome home, Annie" på brevet... http://www.myhogwarts.co.uk/nonarglesallowed Det där är jag, lägg till mig tack c: Super! Vad heter du då? Jag kom på att det märks när du lägger till mig :'
18 mar, 2012 00:55 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen