The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
^
30 galleoner? Erhm...Kanske en annan dag.. 30 dec, 2011 10:58 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Varför köper folk ens julgranar? jag försöker bli av med mina julsaker....
30 dec, 2011 10:58 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Hahahha, jag med xD 30 dec, 2011 10:59 |
|
Borttagen
|
haha xD Skrivet av DeathDownAlex: Varför köper folk ens julgranar? jag försöker bli av med mina julsaker.... bra fråga. men jag har sett att några samlar på julgranar här på mugglis 30 dec, 2011 11:00 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skummt, jag håller på att sätta ihop ett "huflepuff sett" hitils har jag 2 chokladgrode kort....
30 dec, 2011 11:01 |
|
Minidjuret
Elev |
^
^ Jomen...Försvinner inte dem sen? S: 30 dec, 2011 11:01 |
|
OliverPhelps
Elev |
30 dec, 2011 11:02
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-30 kl. 11:03
|
|
Borttagen
|
30 dec, 2011 11:02 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Hahahha, men vem köper då? xD 30 dec, 2011 11:03 |
|
OliverPhelps
Elev |
30 dec, 2011 11:05 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen