@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fang
Elev |
Nu har jag 3000 inlägg.
1 jan, 2013 16:42 |
|
Borttagen
|
Grattis 8D
1 jan, 2013 16:44 |
|
Borttagen
|
APELSIN SAFT I ÖGONEN!!!!!!!!!! AAJJJJJJJJJJJJJJ
1 jan, 2013 16:46 |
|
Borttagen
|
Jag ska till mamma om en timme och fick just veta att min "nästan-styvpappa"s barnbarn kommer vara där över natten (de är 5 och 7 år gamla).
Jag tycker inte om barn. Seriöst. De är bara högljudda, låter inte en vara i fred och allmänt irriterande. I'm sorry, but that's how I feel. 1 jan, 2013 16:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: usch :CAPELSIN SAFT I ÖGONEN!!!!!!!!!! AAJJJJJJJJJJJJJJ 1 jan, 2013 16:50 |
|
LunaLovegood1
Elev |
1 jan, 2013 16:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: usch :C APELSIN SAFT I ÖGONEN!!!!!!!!!! AAJJJJJJJJJJJJJJ Precis :c det gör ont :c 1 jan, 2013 16:51 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av Borttagen: TackGrattis 8D 1 jan, 2013 16:51 |
|
Borttagen
|
JAG VILL 8D
1 jan, 2013 16:52 |
|
LolFeelings
Elev |
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16004248.ab
Och då känns det ju bra att få reda på att det här var min mormors vänninas barnbarn som ska ha mördat sin mamma?
1 jan, 2013 16:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen