@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skit bra låt verkligen. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2013 16:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JAG HAR PRECIS KÖPT EN ÅSKVIGG ♥ Jag har just köpt de nya drakarna♥ 1 jan, 2013 16:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Coolt C:Skrivet av Borttagen: JAG HAR PRECIS KÖPT EN ÅSKVIGG ♥ Jag har just köpt de nya drakarna♥ 1 jan, 2013 16:24 |
|
Obliviate_
Elev |
Köpt två nya drakar :3
1 jan, 2013 16:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Coolt C: Skrivet av Borttagen: JAG HAR PRECIS KÖPT EN ÅSKVIGG ♥ Jag har just köpt de nya drakarna♥ Åskvigg är också coolt =D Men det har jag inte råd med... 1 jan, 2013 16:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag fick precis det 8DSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Coolt C: Skrivet av Borttagen: JAG HAR PRECIS KÖPT EN ÅSKVIGG ♥ Jag har just köpt de nya drakarna♥ Åskvigg är också coolt =D Men det har jag inte råd med... 1 jan, 2013 16:25 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Alltså, om jag inte ens blir gladare/sjunger med i en av mina favoritsånger/framföranden (), vad är det då för fel på mig?
1 jan, 2013 16:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Det är inget fel på dig :c Det här kanske bara är en dålig dag?Alltså, om jag inte ens blir gladare/sjunger med i en av mina favoritsånger/framföranden (), vad är det då för fel på mig? 1 jan, 2013 16:34 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Det är inget fel på dig :c Det här kanske bara är en dålig dag? Alltså, om jag inte ens blir gladare/sjunger med i en av mina favoritsånger/framföranden (), vad är det då för fel på mig? Men det känns inte så, jag har varit annorlunda (normalare jag) hela dagen, men nu bara...
1 jan, 2013 16:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Nu bara är det konstigt :c Du kan ju se imorgon... typ.Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Det är inget fel på dig :c Det här kanske bara är en dålig dag? Alltså, om jag inte ens blir gladare/sjunger med i en av mina favoritsånger/framföranden (), vad är det då för fel på mig? Men det känns inte så, jag har varit annorlunda (normalare jag) hela dagen, men nu bara... 1 jan, 2013 16:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen