@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vi kan vara ledsna tillsammans :CSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jo, jag läste deras FAQ och man var tvungen att vara 13. Jag är tio. D: Skrivet av Borttagen: Jag får inte gå på MultiCon eftersom att jag är fr ung :C Det är du inte :C Argumentera mera! *dåligt rim* Jag får inte heller gå då :O 1 jan, 2013 15:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vi kan vara ledsna tillsammans :C Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jo, jag läste deras FAQ och man var tvungen att vara 13. Jag är tio. D: Skrivet av Borttagen: Jag får inte gå på MultiCon eftersom att jag är fr ung :C Det är du inte :C Argumentera mera! *dåligt rim* Jag får inte heller gå då :O Ja :C 1 jan, 2013 15:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Väldigt ledsna :CSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vi kan vara ledsna tillsammans :C Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jo, jag läste deras FAQ och man var tvungen att vara 13. Jag är tio. D: Skrivet av Borttagen: Jag får inte gå på MultiCon eftersom att jag är fr ung :C Det är du inte :C Argumentera mera! *dåligt rim* Jag får inte heller gå då :O Ja :C 1 jan, 2013 15:33 |
|
The Noble Lion
Elev |
1 jan, 2013 15:33 |
|
Borttagen
|
Jag vill hellre gå på MultiCon än melodifestivalen ok? men det är åldersgräns D:
1 jan, 2013 15:35 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har varit ute och promenerat en timme ^^
1 jan, 2013 15:37 |
|
Borttagen
|
Jag dricker te.
1 jan, 2013 15:37 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag hatar te 8DJag dricker te. 1 jan, 2013 15:39 |
|
Borttagen
|
Inte jag 8D
1 jan, 2013 15:39 |
|
_SanD_
Elev |
1 jan, 2013 15:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen