Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9690 9691 9692 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag får inte gå på MultiCon eftersom att jag är fr ung :C

1 jan, 2013 15:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag får inte gå på MultiCon eftersom att jag är fr ung :C

Det är du inte :C Argumentera mera! *dåligt rim*

1 jan, 2013 15:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag får inte gå på MultiCon eftersom att jag är fr ung :C

Det är du inte :C Argumentera mera! *dåligt rim*
Jo, jag läste deras FAQ och man var tvungen att vara 13. Jag är tio. D:

1 jan, 2013 15:14

Borttagen

Avatar


Är skittrött

1 jan, 2013 15:18

Borttagen

Avatar


Nu är jag bara besviken :c

1 jan, 2013 15:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag får inte gå på MultiCon eftersom att jag är fr ung :C

Det är du inte :C Argumentera mera! *dåligt rim*
Jo, jag läste deras FAQ och man var tvungen att vara 13. Jag är tio. D:

Jag får inte heller gå då :O

1 jan, 2013 15:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av M4L13:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av M4L13:
idag är min ettårsdag som potterhead!
imorgon min ettårsdag på mugglis D

Grattis Tror det blir min 10 års dag som Potterhead Eller typ.

holyshit O:

Men vänta, blev du potterhead när du var 2 år? 0: Jag firar min 6årsdag som potterhead iår

När jag var 3, fyller 13. Mamma läste böckerna för mig.

1 jan, 2013 15:20

Borttagen

Avatar


Men herrejävlar, förstod nyss att jag fyller 14 iår? 0:

1 jan, 2013 15:22

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Men herrejävlar, förstod nyss att jag fyller 14 iår? 0:

Jag fyller 17 år i år. o.o

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 jan, 2013 15:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Men herrejävlar, förstod nyss att jag fyller 14 iår? 0:

Jag fyller 17 år i år. o.o


Det här är sjukt, jag var ju 11 igår typ.

1 jan, 2013 15:26

1 2 3 ... 9690 9691 9692 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.