@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag får inte gå på MultiCon eftersom att jag är fr ung :C
1 jan, 2013 15:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag får inte gå på MultiCon eftersom att jag är fr ung :C Det är du inte :C Argumentera mera! *dåligt rim* 1 jan, 2013 15:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jo, jag läste deras FAQ och man var tvungen att vara 13. Jag är tio. D:Skrivet av Borttagen: Jag får inte gå på MultiCon eftersom att jag är fr ung :C Det är du inte :C Argumentera mera! *dåligt rim* 1 jan, 2013 15:14 |
|
Borttagen
|
Är skittrött
1 jan, 2013 15:18 |
|
Borttagen
|
Nu är jag bara besviken :c
1 jan, 2013 15:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jo, jag läste deras FAQ och man var tvungen att vara 13. Jag är tio. D: Skrivet av Borttagen: Jag får inte gå på MultiCon eftersom att jag är fr ung :C Det är du inte :C Argumentera mera! *dåligt rim* Jag får inte heller gå då :O 1 jan, 2013 15:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: Grattis holyshit O: Men vänta, blev du potterhead när du var 2 år? 0: Jag firar min 6årsdag som potterhead iår När jag var 3, fyller 13. Mamma läste böckerna för mig. 1 jan, 2013 15:20 |
|
Borttagen
|
Men herrejävlar, förstod nyss att jag fyller 14 iår? 0:
1 jan, 2013 15:22 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men herrejävlar, förstod nyss att jag fyller 14 iår? 0: Jag fyller 17 år i år. o.o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2013 15:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Men herrejävlar, förstod nyss att jag fyller 14 iår? 0: Jag fyller 17 år i år. o.o Det här är sjukt, jag var ju 11 igår typ. 1 jan, 2013 15:26 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen