@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Pixie: multicon jag ska till multicon oh yeah jag ska inte shoppa ända tills multicon jag ska spara pengar till multicon /eller jag ska köpa dw kläder till multicon/ jag älskar multicon DU KOMMER TILL SOLLENTUNA O MG yeahh för multicon /jag har inte diskuterat det med mamma und pappa men jag är envis, och jag betalar själv/ bby ska du dit?? /du bor väl nära??/ yes OF COURSE jag bor typ två minuter därifrån or something omg 1 jan, 2013 14:44 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Bra Hanna Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Det är också en fördel ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Det är en fördel om man åker längdskidor bra :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Det skulle vara jätteroligt 8Dsanna1324567 HAHA xD Men jag var åtta år när jag lärde mig, och jag ramlade inte en enda gång då C: Fast det kan bero på att jag typ inte svängde något och ja... XD Haha xD Men jag tror ändå jag skulle klara mig ganska bra,jag klarar av att åka med längdskidor i en bajsigt stup backe vid skolan Cx Bra^^ och jag har rätt så bra balans också^^ Det kunde jag nog lista ut sälv^^ Ja^^ Fast jag kan tydligen inte stava .-. Hej 1 jan, 2013 14:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Vaddå då?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Bra Hanna Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Det är också en fördel ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Det är en fördel om man åker längdskidor bra :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Det skulle vara jätteroligt 8Dsanna1324567 HAHA xD Men jag var åtta år när jag lärde mig, och jag ramlade inte en enda gång då C: Fast det kan bero på att jag typ inte svängde något och ja... XD Haha xD Men jag tror ändå jag skulle klara mig ganska bra,jag klarar av att åka med längdskidor i en bajsigt stup backe vid skolan Cx Bra^^ och jag har rätt så bra balans också^^ Det kunde jag nog lista ut sälv^^ Ja^^ Fast jag kan tydligen inte stava .-. 1 jan, 2013 14:48 |
|
Luna Chang
Elev |
sanna1324567
"Det kunde jag nog lista ut sälv^^" >_> Hej 1 jan, 2013 14:57 |
|
Borttagen
|
Jaha ;P
Ge mig argument om varför jag ska få gå på MultiCon, snälla? Jag vill och mamma säger att jag kanske kommer få :3 Men jag behöver som sagt argument för att hon ska säga att jag får... 1 jan, 2013 14:57 |
|
EmahS
Elev |
Nu är jag så jävla trött på min bror, hans flickvän och deras jävla katt. Ska bli SÅ skönt när de åker hem till sig idag. De får gärna köra redan nu
1 jan, 2013 14:58 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaha ;P Ge mig argument om varför jag ska få gå på MultiCon, snälla? Jag vill och mamma säger att jag kanske kommer få :3 Men jag behöver som sagt argument för att hon ska säga att jag får... JAG är sämst på att argumentera>_> *och ändå vill jag bli typ advokat eller liknande>_>* Hej 1 jan, 2013 15:00 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Pixie: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Pixie: multicon jag ska till multicon oh yeah jag ska inte shoppa ända tills multicon jag ska spara pengar till multicon /eller jag ska köpa dw kläder till multicon/ jag älskar multicon DU KOMMER TILL SOLLENTUNA O MG yeahh för multicon /jag har inte diskuterat det med mamma und pappa men jag är envis, och jag betalar själv/ bby ska du dit?? /du bor väl nära??/ yes OF COURSE jag bor typ två minuter därifrån or something omg omg perfect~
1 jan, 2013 15:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Öycka till C:Skrivet av Borttagen: Jaha ;P Ge mig argument om varför jag ska få gå på MultiCon, snälla? Jag vill och mamma säger att jag kanske kommer få :3 Men jag behöver som sagt argument för att hon ska säga att jag får... JAG är sämst på att argumentera>_> *och ändå vill jag bli typ advokat eller liknande>_>* 1 jan, 2013 15:04 |
|
Tvilling
Elev |
and the new year has began, and so has my new blog: http://fannysson.blogg.se/ xD
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 1 jan, 2013 15:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen