Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9689 9690 9691 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Neeyum
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
Skrivet av Neeyum:
Skrivet av Pixie:
multicon jag ska till multicon oh yeah


jag ska inte shoppa ända tills multicon
jag ska spara pengar till multicon
/eller jag ska köpa dw kläder till multicon/
jag älskar multicon

DU KOMMER TILL SOLLENTUNA O MG

yeahh
för multicon
/jag har inte diskuterat det med mamma und pappa men jag är envis, och jag betalar själv/
bby ska du dit??
/du bor väl nära??/

yes OF COURSE jag bor typ två minuter därifrån or something omg

1 jan, 2013 14:44

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
sanna1324567 HAHA xD
Det skulle vara jätteroligt 8D
Men jag var åtta år när jag lärde mig, och jag ramlade inte en enda gång då C: Fast det kan bero på att jag typ inte svängde något och ja... XD

Haha xD
Men jag tror ändå jag skulle klara mig ganska bra,jag klarar av att åka med längdskidor i en bajsigt stup backe vid skolan Cx
Det är en fördel om man åker längdskidor bra :3

Bra^^
och jag har rätt så bra balans också^^
Det är också en fördel ^^

Det kunde jag nog lista ut sälv^^
Bra Hanna

Ja^^

Fast jag kan tydligen inte stava .-.

Hej

1 jan, 2013 14:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
sanna1324567 HAHA xD
Det skulle vara jätteroligt 8D
Men jag var åtta år när jag lärde mig, och jag ramlade inte en enda gång då C: Fast det kan bero på att jag typ inte svängde något och ja... XD

Haha xD
Men jag tror ändå jag skulle klara mig ganska bra,jag klarar av att åka med längdskidor i en bajsigt stup backe vid skolan Cx
Det är en fördel om man åker längdskidor bra :3

Bra^^
och jag har rätt så bra balans också^^
Det är också en fördel ^^

Det kunde jag nog lista ut sälv^^
Bra Hanna

Ja^^

Fast jag kan tydligen inte stava .-.
Vaddå då?

1 jan, 2013 14:48

Luna Chang
Elev

Avatar


sanna1324567
"Det kunde jag nog lista ut sälv^^"

>_>

Hej

1 jan, 2013 14:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
sanna1324567
"Det kunde jag nog lista ut sälv^^"

>_>
Jaha ;P


Ge mig argument om varför jag ska få gå på MultiCon, snälla? Jag vill och mamma säger att jag kanske kommer få :3 Men jag behöver som sagt argument för att hon ska säga att jag får...

1 jan, 2013 14:57

EmahS
Elev

Avatar


Nu är jag så jävla trött på min bror, hans flickvän och deras jävla katt. Ska bli SÅ skönt när de åker hem till sig idag. De får gärna köra redan nu

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

1 jan, 2013 14:58

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
sanna1324567
"Det kunde jag nog lista ut sälv^^"

>_>
Jaha ;P


Ge mig argument om varför jag ska få gå på MultiCon, snälla? Jag vill och mamma säger att jag kanske kommer få :3 Men jag behöver som sagt argument för att hon ska säga att jag får...

JAG är sämst på att argumentera>_>
*och ändå vill jag bli typ advokat eller liknande>_>*

Hej

1 jan, 2013 15:00

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av Neeyum:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av Neeyum:
Skrivet av Pixie:
multicon jag ska till multicon oh yeah


jag ska inte shoppa ända tills multicon
jag ska spara pengar till multicon
/eller jag ska köpa dw kläder till multicon/
jag älskar multicon

DU KOMMER TILL SOLLENTUNA O MG

yeahh
för multicon
/jag har inte diskuterat det med mamma und pappa men jag är envis, och jag betalar själv/
bby ska du dit??
/du bor väl nära??/

yes OF COURSE jag bor typ två minuter därifrån or something omg

omg perfect~

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

1 jan, 2013 15:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
sanna1324567
"Det kunde jag nog lista ut sälv^^"

>_>
Jaha ;P


Ge mig argument om varför jag ska få gå på MultiCon, snälla? Jag vill och mamma säger att jag kanske kommer få :3 Men jag behöver som sagt argument för att hon ska säga att jag får...

JAG är sämst på att argumentera>_>
*och ändå vill jag bli typ advokat eller liknande>_>*
Öycka till C:

1 jan, 2013 15:04

Tvilling
Elev

Avatar


1 jan, 2013 15:08

1 2 3 ... 9689 9690 9691 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.