Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9688 9689 9690 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
sanna1324567 HAHA xD
Det skulle vara jätteroligt 8D
Men jag var åtta år när jag lärde mig, och jag ramlade inte en enda gång då C: Fast det kan bero på att jag typ inte svängde något och ja... XD

1 jan, 2013 14:39

Pixie
Elev

Avatar


multicon jag ska till multicon oh yeah


jag ska inte shoppa ända tills multicon
jag ska spara pengar till multicon
/eller jag ska köpa dw kläder till multicon/
jag älskar multicon

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

1 jan, 2013 14:40

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
sanna1324567 HAHA xD
Det skulle vara jätteroligt 8D
Men jag var åtta år när jag lärde mig, och jag ramlade inte en enda gång då C: Fast det kan bero på att jag typ inte svängde något och ja... XD

Haha xD
Men jag tror ändå jag skulle klara mig ganska bra,jag klarar av att åka med längdskidor i en bajsigt stup backe vid skolan Cx

Hej

1 jan, 2013 14:40

Neeyum
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
multicon jag ska till multicon oh yeah


jag ska inte shoppa ända tills multicon
jag ska spara pengar till multicon
/eller jag ska köpa dw kläder till multicon/
jag älskar multicon

DU KOMMER TILL SOLLENTUNA O MG

1 jan, 2013 14:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
sanna1324567 HAHA xD
Det skulle vara jätteroligt 8D
Men jag var åtta år när jag lärde mig, och jag ramlade inte en enda gång då C: Fast det kan bero på att jag typ inte svängde något och ja... XD

Haha xD
Men jag tror ändå jag skulle klara mig ganska bra,jag klarar av att åka med längdskidor i en bajsigt stup backe vid skolan Cx
Det är en fördel om man åker längdskidor bra :3

1 jan, 2013 14:41

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
sanna1324567 HAHA xD
Det skulle vara jätteroligt 8D
Men jag var åtta år när jag lärde mig, och jag ramlade inte en enda gång då C: Fast det kan bero på att jag typ inte svängde något och ja... XD

Haha xD
Men jag tror ändå jag skulle klara mig ganska bra,jag klarar av att åka med längdskidor i en bajsigt stup backe vid skolan Cx
Det är en fördel om man åker längdskidor bra :3

Bra^^
och jag har rätt så bra balans också^^

Hej

1 jan, 2013 14:42

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av Neeyum:
Skrivet av Pixie:
multicon jag ska till multicon oh yeah


jag ska inte shoppa ända tills multicon
jag ska spara pengar till multicon
/eller jag ska köpa dw kläder till multicon/
jag älskar multicon

DU KOMMER TILL SOLLENTUNA O MG

yeahh
för multicon
/jag har inte diskuterat det med mamma und pappa men jag är envis, och jag betalar själv/
bby ska du dit??
/du bor väl nära??/

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

1 jan, 2013 14:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
sanna1324567 HAHA xD
Det skulle vara jätteroligt 8D
Men jag var åtta år när jag lärde mig, och jag ramlade inte en enda gång då C: Fast det kan bero på att jag typ inte svängde något och ja... XD

Haha xD
Men jag tror ändå jag skulle klara mig ganska bra,jag klarar av att åka med längdskidor i en bajsigt stup backe vid skolan Cx
Det är en fördel om man åker längdskidor bra :3

Bra^^
och jag har rätt så bra balans också^^
Det är också en fördel ^^

1 jan, 2013 14:43

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
sanna1324567 HAHA xD
Det skulle vara jätteroligt 8D
Men jag var åtta år när jag lärde mig, och jag ramlade inte en enda gång då C: Fast det kan bero på att jag typ inte svängde något och ja... XD

Haha xD
Men jag tror ändå jag skulle klara mig ganska bra,jag klarar av att åka med längdskidor i en bajsigt stup backe vid skolan Cx
Det är en fördel om man åker längdskidor bra :3

Bra^^
och jag har rätt så bra balans också^^
Det är också en fördel ^^

Det kunde jag nog lista ut sälv^^

Hej

1 jan, 2013 14:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
sanna1324567 HAHA xD
Det skulle vara jätteroligt 8D
Men jag var åtta år när jag lärde mig, och jag ramlade inte en enda gång då C: Fast det kan bero på att jag typ inte svängde något och ja... XD

Haha xD
Men jag tror ändå jag skulle klara mig ganska bra,jag klarar av att åka med längdskidor i en bajsigt stup backe vid skolan Cx
Det är en fördel om man åker längdskidor bra :3

Bra^^
och jag har rätt så bra balans också^^
Det är också en fördel ^^

Det kunde jag nog lista ut sälv^^
Bra Hanna

1 jan, 2013 14:44

1 2 3 ... 9688 9689 9690 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.