@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Det skulle vara jätteroligt 8Dsanna1324567 HAHA xD Men jag var åtta år när jag lärde mig, och jag ramlade inte en enda gång då C: Fast det kan bero på att jag typ inte svängde något och ja... XD 1 jan, 2013 14:39 |
|
Pixie
Elev |
multicon jag ska till multicon oh yeah
jag ska inte shoppa ända tills multicon jag ska spara pengar till multicon /eller jag ska köpa dw kläder till multicon/ jag älskar multicon
1 jan, 2013 14:40 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Det skulle vara jätteroligt 8Dsanna1324567 HAHA xD Men jag var åtta år när jag lärde mig, och jag ramlade inte en enda gång då C: Fast det kan bero på att jag typ inte svängde något och ja... XD Haha xD Men jag tror ändå jag skulle klara mig ganska bra,jag klarar av att åka med längdskidor i en bajsigt stup backe vid skolan Cx Hej 1 jan, 2013 14:40 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Pixie: multicon jag ska till multicon oh yeah jag ska inte shoppa ända tills multicon jag ska spara pengar till multicon /eller jag ska köpa dw kläder till multicon/ jag älskar multicon DU KOMMER TILL SOLLENTUNA O MG 1 jan, 2013 14:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Det är en fördel om man åker längdskidor bra :3Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Det skulle vara jätteroligt 8Dsanna1324567 HAHA xD Men jag var åtta år när jag lärde mig, och jag ramlade inte en enda gång då C: Fast det kan bero på att jag typ inte svängde något och ja... XD Haha xD Men jag tror ändå jag skulle klara mig ganska bra,jag klarar av att åka med längdskidor i en bajsigt stup backe vid skolan Cx 1 jan, 2013 14:41 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Det är en fördel om man åker längdskidor bra :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Det skulle vara jätteroligt 8Dsanna1324567 HAHA xD Men jag var åtta år när jag lärde mig, och jag ramlade inte en enda gång då C: Fast det kan bero på att jag typ inte svängde något och ja... XD Haha xD Men jag tror ändå jag skulle klara mig ganska bra,jag klarar av att åka med längdskidor i en bajsigt stup backe vid skolan Cx Bra^^ och jag har rätt så bra balans också^^ Hej 1 jan, 2013 14:42 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Pixie: multicon jag ska till multicon oh yeah jag ska inte shoppa ända tills multicon jag ska spara pengar till multicon /eller jag ska köpa dw kläder till multicon/ jag älskar multicon DU KOMMER TILL SOLLENTUNA O MG yeahh för multicon /jag har inte diskuterat det med mamma und pappa men jag är envis, och jag betalar själv/ bby ska du dit?? /du bor väl nära??/
1 jan, 2013 14:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Det är också en fördel ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Det är en fördel om man åker längdskidor bra :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Det skulle vara jätteroligt 8Dsanna1324567 HAHA xD Men jag var åtta år när jag lärde mig, och jag ramlade inte en enda gång då C: Fast det kan bero på att jag typ inte svängde något och ja... XD Haha xD Men jag tror ändå jag skulle klara mig ganska bra,jag klarar av att åka med längdskidor i en bajsigt stup backe vid skolan Cx Bra^^ och jag har rätt så bra balans också^^ 1 jan, 2013 14:43 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Det är också en fördel ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Det är en fördel om man åker längdskidor bra :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Det skulle vara jätteroligt 8Dsanna1324567 HAHA xD Men jag var åtta år när jag lärde mig, och jag ramlade inte en enda gång då C: Fast det kan bero på att jag typ inte svängde något och ja... XD Haha xD Men jag tror ändå jag skulle klara mig ganska bra,jag klarar av att åka med längdskidor i en bajsigt stup backe vid skolan Cx Bra^^ och jag har rätt så bra balans också^^ Det kunde jag nog lista ut sälv^^ Hej 1 jan, 2013 14:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Bra Hanna Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Det är också en fördel ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Det är en fördel om man åker längdskidor bra :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Det skulle vara jätteroligt 8Dsanna1324567 HAHA xD Men jag var åtta år när jag lärde mig, och jag ramlade inte en enda gång då C: Fast det kan bero på att jag typ inte svängde något och ja... XD Haha xD Men jag tror ändå jag skulle klara mig ganska bra,jag klarar av att åka med längdskidor i en bajsigt stup backe vid skolan Cx Bra^^ och jag har rätt så bra balans också^^ Det kunde jag nog lista ut sälv^^ 1 jan, 2013 14:44 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen