@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: MEN HANNA DÅ! Hur kan du intre ha gjort det? D:Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Och då kan man åka slalom! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Ja. Usch.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Jaaa :cSkrivet av Borttagen: Jag har ätit frukost nu 8D Det regnar. REGNAR D: Visst är det hemskt?? Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still. Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-. Det är plusgrader D: I JANUARI>_> DET är fel.. Men dom har ju lovat en mild vinter D: Början av jullovet till det börjde regna var det för kallt. Nu är det för varmt. VARFÖR KAN DET INTE BARA VARA SÅDÄR 13 MINUS? EXAKT!! Då kan man vara ute utan att frysa till döds och man behöver inte bli dyngsur.. Inte om man aldrig ens har stått på ett par slalomskidor.-. 1 jan, 2013 14:29 |
|
Obliviate_
Elev |
Här går man in o ska försöka få lite poäng till elevhemspokalen nu när vi äntligen har en chans igen. Vad gör jag? Jo, svarar totalt fel på saker jag t.om kan och får i slutändan ihop 1 poäng. Brukar kunna få ihop iaf 5 på alla tre försöken. Bleh.
1 jan, 2013 14:30 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: MEN HANNA DÅ! Hur kan du intre ha gjort det? D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Och då kan man åka slalom! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Ja. Usch.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Jaaa :cSkrivet av Borttagen: Jag har ätit frukost nu 8D Det regnar. REGNAR D: Visst är det hemskt?? Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still. Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-. Det är plusgrader D: I JANUARI>_> DET är fel.. Men dom har ju lovat en mild vinter D: Början av jullovet till det börjde regna var det för kallt. Nu är det för varmt. VARFÖR KAN DET INTE BARA VARA SÅDÄR 13 MINUS? EXAKT!! Då kan man vara ute utan att frysa till döds och man behöver inte bli dyngsur.. Inte om man aldrig ens har stått på ett par slalomskidor.-. >_> Ingen i min familj har gjort det, varken mamma eller pappa åkte som liten och ja.. Jag har aldrig varit sådär social så jag har aldrig följt med nån kompis dit.. Även om det var typ nära för något år sedan då en kompis ville lära mig och jag ville men mamma ville att en vuxen skulle följa åtminstone första gången .-. Så ja.. jag har inte gjort det än.. Hej 1 jan, 2013 14:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Följ med mig 8D Min mamma har faktiskt varit slalomlärare :3Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: MEN HANNA DÅ! Hur kan du intre ha gjort det? D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Och då kan man åka slalom! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Ja. Usch.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Jaaa :cSkrivet av Borttagen: Jag har ätit frukost nu 8D Det regnar. REGNAR D: Visst är det hemskt?? Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still. Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-. Det är plusgrader D: I JANUARI>_> DET är fel.. Men dom har ju lovat en mild vinter D: Början av jullovet till det börjde regna var det för kallt. Nu är det för varmt. VARFÖR KAN DET INTE BARA VARA SÅDÄR 13 MINUS? EXAKT!! Då kan man vara ute utan att frysa till döds och man behöver inte bli dyngsur.. Inte om man aldrig ens har stått på ett par slalomskidor.-. >_> Ingen i min familj har gjort det, varken mamma eller pappa åkte som liten och ja.. Jag har aldrig varit sådär social så jag har aldrig följt med nån kompis dit.. Även om det var typ nära för något år sedan då en kompis ville lära mig och jag ville men mamma ville att en vuxen skulle följa åtminstone första gången .-. Så ja.. jag har inte gjort det än.. 1 jan, 2013 14:32 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Följ med mig 8D Min mamma har faktiskt varit slalomlärare :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: MEN HANNA DÅ! Hur kan du intre ha gjort det? D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Och då kan man åka slalom! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Ja. Usch.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Jaaa :cSkrivet av Borttagen: Jag har ätit frukost nu 8D Det regnar. REGNAR D: Visst är det hemskt?? Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still. Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-. Det är plusgrader D: I JANUARI>_> DET är fel.. Men dom har ju lovat en mild vinter D: Början av jullovet till det börjde regna var det för kallt. Nu är det för varmt. VARFÖR KAN DET INTE BARA VARA SÅDÄR 13 MINUS? EXAKT!! Då kan man vara ute utan att frysa till döds och man behöver inte bli dyngsur.. Inte om man aldrig ens har stått på ett par slalomskidor.-. >_> Ingen i min familj har gjort det, varken mamma eller pappa åkte som liten och ja.. Jag har aldrig varit sådär social så jag har aldrig följt med nån kompis dit.. Även om det var typ nära för något år sedan då en kompis ville lära mig och jag ville men mamma ville att en vuxen skulle följa åtminstone första gången .-. Så ja.. jag har inte gjort det än.. Haha xD Men jag tror inte jag skulle åka på Valls första gången xD Det känns som att det är för stor risk att någon jag känner ska vara där och se mig faila totalt.. xD Hej 1 jan, 2013 14:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Det skulle vara kul att se dig i barnbacken Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Följ med mig 8D Min mamma har faktiskt varit slalomlärare :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: MEN HANNA DÅ! Hur kan du intre ha gjort det? D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Och då kan man åka slalom! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Ja. Usch.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Jaaa :cSkrivet av Borttagen: Jag har ätit frukost nu 8D Det regnar. REGNAR D: Visst är det hemskt?? Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still. Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-. Det är plusgrader D: I JANUARI>_> DET är fel.. Men dom har ju lovat en mild vinter D: Början av jullovet till det börjde regna var det för kallt. Nu är det för varmt. VARFÖR KAN DET INTE BARA VARA SÅDÄR 13 MINUS? EXAKT!! Då kan man vara ute utan att frysa till döds och man behöver inte bli dyngsur.. Inte om man aldrig ens har stått på ett par slalomskidor.-. >_> Ingen i min familj har gjort det, varken mamma eller pappa åkte som liten och ja.. Jag har aldrig varit sådär social så jag har aldrig följt med nån kompis dit.. Även om det var typ nära för något år sedan då en kompis ville lära mig och jag ville men mamma ville att en vuxen skulle följa åtminstone första gången .-. Så ja.. jag har inte gjort det än.. Haha xD Men jag tror inte jag skulle åka på Valls första gången xD Det känns som att det är för stor risk att någon jag känner ska vara där och se mig faila totalt.. xD 1 jan, 2013 14:35 |
|
Neeyum
Elev |
1 jan, 2013 14:36 |
|
Luna Chang
Elev |
sanna1324567 HAHA xD
Hej 1 jan, 2013 14:37 |
|
Pixie
Elev |
1 jan, 2013 14:37 |
|
Den utvalde
Elev |
vad handlar det här om
Wiu 1 jan, 2013 14:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen