Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9687 9688 9689 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Jag har ätit frukost nu 8D

Det regnar. REGNAR D:

Visst är det hemskt??

Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still.
Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-.
Jaaa :c
Det är plusgrader D:

I JANUARI>_>
DET är fel..
Men dom har ju lovat en mild vinter D:
Ja. Usch.
Början av jullovet till det börjde regna var det för kallt. Nu är det för varmt. VARFÖR KAN DET INTE BARA VARA SÅDÄR 13 MINUS?

EXAKT!!
Då kan man vara ute utan att frysa till döds och man behöver inte bli dyngsur..
Och då kan man åka slalom!

Inte om man aldrig ens har stått på ett par slalomskidor.-.
MEN HANNA DÅ! Hur kan du intre ha gjort det? D:

1 jan, 2013 14:29

Obliviate_
Elev

Avatar


Här går man in o ska försöka få lite poäng till elevhemspokalen nu när vi äntligen har en chans igen. Vad gör jag? Jo, svarar totalt fel på saker jag t.om kan och får i slutändan ihop 1 poäng. Brukar kunna få ihop iaf 5 på alla tre försöken. Bleh.

1 jan, 2013 14:30

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Jag har ätit frukost nu 8D

Det regnar. REGNAR D:

Visst är det hemskt??

Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still.
Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-.
Jaaa :c
Det är plusgrader D:

I JANUARI>_>
DET är fel..
Men dom har ju lovat en mild vinter D:
Ja. Usch.
Början av jullovet till det börjde regna var det för kallt. Nu är det för varmt. VARFÖR KAN DET INTE BARA VARA SÅDÄR 13 MINUS?

EXAKT!!
Då kan man vara ute utan att frysa till döds och man behöver inte bli dyngsur..
Och då kan man åka slalom!

Inte om man aldrig ens har stått på ett par slalomskidor.-.
MEN HANNA DÅ! Hur kan du intre ha gjort det? D:

>_>
Ingen i min familj har gjort det, varken mamma eller pappa åkte som liten och ja.. Jag har aldrig varit sådär social så jag har aldrig följt med nån kompis dit..

Även om det var typ nära för något år sedan då en kompis ville lära mig och jag ville men mamma ville att en vuxen skulle följa åtminstone första gången .-. Så ja.. jag har inte gjort det än..

Hej

1 jan, 2013 14:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Jag har ätit frukost nu 8D

Det regnar. REGNAR D:

Visst är det hemskt??

Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still.
Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-.
Jaaa :c
Det är plusgrader D:

I JANUARI>_>
DET är fel..
Men dom har ju lovat en mild vinter D:
Ja. Usch.
Början av jullovet till det börjde regna var det för kallt. Nu är det för varmt. VARFÖR KAN DET INTE BARA VARA SÅDÄR 13 MINUS?

EXAKT!!
Då kan man vara ute utan att frysa till döds och man behöver inte bli dyngsur..
Och då kan man åka slalom!

Inte om man aldrig ens har stått på ett par slalomskidor.-.
MEN HANNA DÅ! Hur kan du intre ha gjort det? D:

>_>
Ingen i min familj har gjort det, varken mamma eller pappa åkte som liten och ja.. Jag har aldrig varit sådär social så jag har aldrig följt med nån kompis dit..

Även om det var typ nära för något år sedan då en kompis ville lära mig och jag ville men mamma ville att en vuxen skulle följa åtminstone första gången .-. Så ja.. jag har inte gjort det än..
Följ med mig 8D Min mamma har faktiskt varit slalomlärare :3

1 jan, 2013 14:32

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Jag har ätit frukost nu 8D

Det regnar. REGNAR D:

Visst är det hemskt??

Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still.
Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-.
Jaaa :c
Det är plusgrader D:

I JANUARI>_>
DET är fel..
Men dom har ju lovat en mild vinter D:
Ja. Usch.
Början av jullovet till det börjde regna var det för kallt. Nu är det för varmt. VARFÖR KAN DET INTE BARA VARA SÅDÄR 13 MINUS?

EXAKT!!
Då kan man vara ute utan att frysa till döds och man behöver inte bli dyngsur..
Och då kan man åka slalom!

Inte om man aldrig ens har stått på ett par slalomskidor.-.
MEN HANNA DÅ! Hur kan du intre ha gjort det? D:

>_>
Ingen i min familj har gjort det, varken mamma eller pappa åkte som liten och ja.. Jag har aldrig varit sådär social så jag har aldrig följt med nån kompis dit..

Även om det var typ nära för något år sedan då en kompis ville lära mig och jag ville men mamma ville att en vuxen skulle följa åtminstone första gången .-. Så ja.. jag har inte gjort det än..
Följ med mig 8D Min mamma har faktiskt varit slalomlärare :3

Haha xD
Men jag tror inte jag skulle åka på Valls första gången xD
Det känns som att det är för stor risk att någon jag känner ska vara där och se mig faila totalt.. xD

Hej

1 jan, 2013 14:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Jag har ätit frukost nu 8D

Det regnar. REGNAR D:

Visst är det hemskt??

Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still.
Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-.
Jaaa :c
Det är plusgrader D:

I JANUARI>_>
DET är fel..
Men dom har ju lovat en mild vinter D:
Ja. Usch.
Början av jullovet till det börjde regna var det för kallt. Nu är det för varmt. VARFÖR KAN DET INTE BARA VARA SÅDÄR 13 MINUS?

EXAKT!!
Då kan man vara ute utan att frysa till döds och man behöver inte bli dyngsur..
Och då kan man åka slalom!

Inte om man aldrig ens har stått på ett par slalomskidor.-.
MEN HANNA DÅ! Hur kan du intre ha gjort det? D:

>_>
Ingen i min familj har gjort det, varken mamma eller pappa åkte som liten och ja.. Jag har aldrig varit sådär social så jag har aldrig följt med nån kompis dit..

Även om det var typ nära för något år sedan då en kompis ville lära mig och jag ville men mamma ville att en vuxen skulle följa åtminstone första gången .-. Så ja.. jag har inte gjort det än..
Följ med mig 8D Min mamma har faktiskt varit slalomlärare :3

Haha xD
Men jag tror inte jag skulle åka på Valls första gången xD
Det känns som att det är för stor risk att någon jag känner ska vara där och se mig faila totalt.. xD
Det skulle vara kul att se dig i barnbacken

1 jan, 2013 14:35

Neeyum
Elev

Avatar

+1


The dates on my papers will look like this for a few weeks
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2F5a9adf96eed14213f47c84c5dae67e57%2Ftumblr_inline_mfx7jk78wM1qzfk1z.png

1 jan, 2013 14:36

Luna Chang
Elev

Avatar


sanna1324567 HAHA xD

Hej

1 jan, 2013 14:37

Pixie
Elev

Avatar


2013 börjar bra
DETTA ÅR ÄR ETT DOCTOR WHO ÅR
(med lite inslag av 1d & hp)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

1 jan, 2013 14:37

Den utvalde
Elev

Avatar


vad handlar det här om

Wiu

1 jan, 2013 14:38

1 2 3 ... 9687 9688 9689 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.