@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Älskar att bråka om spotify ♥
1 jan, 2013 14:00 |
|
Borttagen
|
Jag har ätit frukost nu 8D
Det regnar. REGNAR D: 1 jan, 2013 14:16 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har ätit frukost nu 8D Det regnar. REGNAR D: Visst är det hemskt?? Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still. Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-. Hej 1 jan, 2013 14:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Jaaa :cSkrivet av Borttagen: Jag har ätit frukost nu 8D Det regnar. REGNAR D: Visst är det hemskt?? Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still. Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-. Det är plusgrader D: 1 jan, 2013 14:20 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Jaaa :cSkrivet av Borttagen: Jag har ätit frukost nu 8D Det regnar. REGNAR D: Visst är det hemskt?? Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still. Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-. Det är plusgrader D: I JANUARI>_> DET är fel.. Men dom har ju lovat en mild vinter D: Hej 1 jan, 2013 14:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Ja. Usch.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Jaaa :cSkrivet av Borttagen: Jag har ätit frukost nu 8D Det regnar. REGNAR D: Visst är det hemskt?? Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still. Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-. Det är plusgrader D: I JANUARI>_> DET är fel.. Men dom har ju lovat en mild vinter D: Början av jullovet till det börjde regna var det för kallt. Nu är det för varmt. VARFÖR KAN DET INTE BARA VARA SÅDÄR 13 MINUS? 1 jan, 2013 14:23 |
|
Fantasia
Elev |
1 jan, 2013 14:24 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Ja. Usch.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Jaaa :cSkrivet av Borttagen: Jag har ätit frukost nu 8D Det regnar. REGNAR D: Visst är det hemskt?? Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still. Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-. Det är plusgrader D: I JANUARI>_> DET är fel.. Men dom har ju lovat en mild vinter D: Början av jullovet till det börjde regna var det för kallt. Nu är det för varmt. VARFÖR KAN DET INTE BARA VARA SÅDÄR 13 MINUS? EXAKT!! Då kan man vara ute utan att frysa till döds och man behöver inte bli dyngsur.. Hej 1 jan, 2013 14:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Och då kan man åka slalom!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Ja. Usch.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Jaaa :cSkrivet av Borttagen: Jag har ätit frukost nu 8D Det regnar. REGNAR D: Visst är det hemskt?? Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still. Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-. Det är plusgrader D: I JANUARI>_> DET är fel.. Men dom har ju lovat en mild vinter D: Början av jullovet till det börjde regna var det för kallt. Nu är det för varmt. VARFÖR KAN DET INTE BARA VARA SÅDÄR 13 MINUS? EXAKT!! Då kan man vara ute utan att frysa till döds och man behöver inte bli dyngsur.. 1 jan, 2013 14:25 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Och då kan man åka slalom! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Ja. Usch.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Jaaa :cSkrivet av Borttagen: Jag har ätit frukost nu 8D Det regnar. REGNAR D: Visst är det hemskt?? Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still. Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-. Det är plusgrader D: I JANUARI>_> DET är fel.. Men dom har ju lovat en mild vinter D: Början av jullovet till det börjde regna var det för kallt. Nu är det för varmt. VARFÖR KAN DET INTE BARA VARA SÅDÄR 13 MINUS? EXAKT!! Då kan man vara ute utan att frysa till döds och man behöver inte bli dyngsur.. Inte om man aldrig ens har stått på ett par slalomskidor.-. Hej 1 jan, 2013 14:27 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen