Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9686 9687 9688 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Älskar att bråka om spotify ♥

1 jan, 2013 14:00

Borttagen

Avatar


Jag har ätit frukost nu 8D

Det regnar. REGNAR D:

1 jan, 2013 14:16

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har ätit frukost nu 8D

Det regnar. REGNAR D:

Visst är det hemskt??

Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still.
Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-.

Hej

1 jan, 2013 14:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Jag har ätit frukost nu 8D

Det regnar. REGNAR D:

Visst är det hemskt??

Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still.
Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-.
Jaaa :c
Det är plusgrader D:

1 jan, 2013 14:20

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Jag har ätit frukost nu 8D

Det regnar. REGNAR D:

Visst är det hemskt??

Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still.
Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-.
Jaaa :c
Det är plusgrader D:

I JANUARI>_>
DET är fel..
Men dom har ju lovat en mild vinter D:

Hej

1 jan, 2013 14:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Jag har ätit frukost nu 8D

Det regnar. REGNAR D:

Visst är det hemskt??

Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still.
Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-.
Jaaa :c
Det är plusgrader D:

I JANUARI>_>
DET är fel..
Men dom har ju lovat en mild vinter D:
Ja. Usch.
Början av jullovet till det börjde regna var det för kallt. Nu är det för varmt. VARFÖR KAN DET INTE BARA VARA SÅDÄR 13 MINUS?

1 jan, 2013 14:23

Fantasia
Elev

Avatar


200:de inlägget!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F4c62bd4549dc8652fa45ab44abe9d594%2Ftumblr_ompnc8qz8Y1w34bgio7_r2_250.gifvhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F79f621e5dae4e34de243ad6dc0e7fe81%2Ftumblr_okuhx8PVch1t0u8w9o4_250.gifv

1 jan, 2013 14:24

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Jag har ätit frukost nu 8D

Det regnar. REGNAR D:

Visst är det hemskt??

Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still.
Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-.
Jaaa :c
Det är plusgrader D:

I JANUARI>_>
DET är fel..
Men dom har ju lovat en mild vinter D:
Ja. Usch.
Början av jullovet till det börjde regna var det för kallt. Nu är det för varmt. VARFÖR KAN DET INTE BARA VARA SÅDÄR 13 MINUS?

EXAKT!!
Då kan man vara ute utan att frysa till döds och man behöver inte bli dyngsur..

Hej

1 jan, 2013 14:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Jag har ätit frukost nu 8D

Det regnar. REGNAR D:

Visst är det hemskt??

Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still.
Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-.
Jaaa :c
Det är plusgrader D:

I JANUARI>_>
DET är fel..
Men dom har ju lovat en mild vinter D:
Ja. Usch.
Början av jullovet till det börjde regna var det för kallt. Nu är det för varmt. VARFÖR KAN DET INTE BARA VARA SÅDÄR 13 MINUS?

EXAKT!!
Då kan man vara ute utan att frysa till döds och man behöver inte bli dyngsur..
Och då kan man åka slalom!

1 jan, 2013 14:25

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Jag har ätit frukost nu 8D

Det regnar. REGNAR D:

Visst är det hemskt??

Igår när vi var och kollade på alla fyrverkerier så regnade det i flera timmar. Duggregn, but still.
Nyår ska vara -30 grader, man ska inte behöva ett paraply.-.
Jaaa :c
Det är plusgrader D:

I JANUARI>_>
DET är fel..
Men dom har ju lovat en mild vinter D:
Ja. Usch.
Början av jullovet till det börjde regna var det för kallt. Nu är det för varmt. VARFÖR KAN DET INTE BARA VARA SÅDÄR 13 MINUS?

EXAKT!!
Då kan man vara ute utan att frysa till döds och man behöver inte bli dyngsur..
Och då kan man åka slalom!

Inte om man aldrig ens har stått på ett par slalomskidor.-.

Hej

1 jan, 2013 14:27

1 2 3 ... 9686 9687 9688 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.