@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: M4L13 Gör inte det! DDD:
1 jan, 2013 03:14 |
|
Pixie
Elev |
1 jan, 2013 03:23 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HAHAHHAHA JAG DÖÖÖR! Trodde ALDRIG att det skulle gå men min nyinköpta drake kläcktes idag, den 1 januari 2013. YAAAY! VÄLKOMMEN Ecthelion! ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 jan, 2013 03:47 |
|
Knizzlare
Elev |
Fan, jag drack te, nu är jag superpigg, Malie somnade, what to doooo Q_Q får väl typ..städa eller nåt, då blir jag trött, får jag hoppas.
![]()
1 jan, 2013 05:03 |
|
Solkatten
Elev |
Oh shit. Klockan är halv 6 och jag har fortfarande inte lyckas somna. o.o
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2013 05:26 |
|
Ginny00
Elev |
Alla sover fortfarande?? XD
1 jan, 2013 10:12 |
|
Borttagen
|
1 jan, 2013 10:15 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: aahhhaaaaaa Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: hade ni inte choklad? Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: vilken sorts glass tog du då? Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: ja, det har du rätt i Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: ja, det är möjligt.... Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: haha jaa..... Jag gillar inte ''normal'' fakta, eftersom jag inte är normal... så jag kommer på ROLIG fakta mycket intressant FAKTA. (Det är faktiskt sant) Hoppas ni var intriserade.... okej själv tror jag ingen kommer bry sig utan bara säga''whatever'' och kolla någon annan stans på dataskärmen. Aja din fakta var nog lite roligare medans min var lite förståndligare alltså en blandnig av mig 1. Pannkaka med glass 2.kaka med glass 3. paj med glass 4. Ananas med glas 5. Dator med glass oh... ananas med glas och inte glass... aurtch min tunga! Dator med glass är nog det godaste Ojj... min dator har nog börjat lagga lite mer sen en eller två minuter sedan, då jag bet sönder den.... vanilja/vanilj! Det finns ju typ ingen annan god glass.... njae... jag skulle og inte bry mig så mycket efter som jag inte äter choklad jag är jättecoolig älska mig plz 1 jan, 2013 10:35 |
|
J-star Black
Elev |
1 jan, 2013 10:37 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: önska djuren här inte brydde sig... Vet en hund som behöver sitta i badrummet i ungefär 2 timmar runt tolvslaget där det är lite tystare. Och matten och hussen behöver hålla för hans öron. Mitt marsvin stod helt stilla när jag gick till henne. Men hon fick lite godis och allt blev bra!
1 jan, 2013 11:00 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen