Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9675 9676 9677 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Alltså... jag blir yr sjukt lätt. Kan bara ställa mig upp och jag blir yr och får ont i huvudet men dock varar det bara några sekunder. Mamma trodde först att jag typ hade järnbrist eller något men det har vi tagit reda på att det är inte är och att det är inte är något problem... men varför?

Nu vet jag hjur mycket du rör på dig på dagarna, men om man t ex varit framför datorn och sedan plötsligt reser sig upp kan man bli yr.

Kan ju säga att jag sitter vid datorn 24/7. Men även om jag inte gör det så blir jag yr. T.ex. i skolan och jag reser mig upp? Jag sitter ju inte vid datorn i skolan då jag inte har någon.

Hur mycket dricker du? Jag dricker inte så mycket, och blir då lätt yr och har ont i huuvdet.

Dricker aldrig vatten typ. Blir alltid mjölk eller juice om jag är törstig. Dock äter jag inte mycket (världens minsta magsäck typ, eheh) eller rör på mig mycket på dagarna men ändå...

då kan det ju vara det att du inte äter så mycket, men jag vet inte ritkigt. Är ingen läkare precis, men det kan var det.

1 jan, 2013 02:03

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Kommer någon vara vaken hela natten?
Jag ska nog vara vaken till fram på morgonen

Vi får väl se hur länge jag orkar.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 jan, 2013 02:03

Borttagen

Avatar


Solkatten det kan vara något med blodtryck tror jag -.^ det har hänt mig massa gånger iaf! Att man blir yr när man ställer sig upp och så.

1 jan, 2013 02:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Kommer någon vara vaken hela natten?
Jag ska nog vara vaken till fram på morgonen

Ska du gå och lägga dig imorgon? XD
Nej på morgonen. Vilket alltså blir idag. Om några timmar.

Jag dör om jag inte får sova X_X

1 jan, 2013 02:05

Borttagen

Avatar


Nu har det varit 2013 i 2 timmar. Weird...

1 jan, 2013 02:06

Borttagen

Avatar


Jag vill bli quidditchspelare 8D

1 jan, 2013 02:06

Borttagen

Avatar


Har int i huvudet, men vägar inte gå till köket får att ta vatten

1 jan, 2013 02:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har int i huvudet, men vägar inte gå till köket får att ta vatten
Du kan få min ramlösa C:

1 jan, 2013 02:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Har int i huvudet, men vägar inte gå till köket får att ta vatten
Du kan få min ramlösa C:

tack, men gillar verkligen inte ramlösa

1 jan, 2013 02:09

M4L13
Elev

Avatar


HUEHEUHEHUEHUEHUE
ÄPPELCIDER

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

1 jan, 2013 02:10

1 2 3 ... 9675 9676 9677 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.