@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Alltså... jag blir yr sjukt lätt. Kan bara ställa mig upp och jag blir yr och får ont i huvudet men dock varar det bara några sekunder. Mamma trodde först att jag typ hade järnbrist eller något men det har vi tagit reda på att det är inte är och att det är inte är något problem... men varför?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2013 01:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Alltså... jag blir yr sjukt lätt. Kan bara ställa mig upp och jag blir yr och får ont i huvudet men dock varar det bara några sekunder. Mamma trodde först att jag typ hade järnbrist eller något men det har vi tagit reda på att det är inte är och att det är inte är något problem... men varför? Nu vet jag hjur mycket du rör på dig på dagarna, men om man t ex varit framför datorn och sedan plötsligt reser sig upp kan man bli yr. 1 jan, 2013 01:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Alltså... jag blir yr sjukt lätt. Kan bara ställa mig upp och jag blir yr och får ont i huvudet men dock varar det bara några sekunder. Mamma trodde först att jag typ hade järnbrist eller något men det har vi tagit reda på att det är inte är och att det är inte är något problem... men varför? Nu vet jag hjur mycket du rör på dig på dagarna, men om man t ex varit framför datorn och sedan plötsligt reser sig upp kan man bli yr. Kan ju säga att jag sitter vid datorn 24/7. Men även om jag inte gör det så blir jag yr. T.ex. i skolan och jag reser mig upp? Jag sitter ju inte vid datorn i skolan då jag inte har någon. Hur mycket dricker du? Jag dricker inte så mycket, och blir då lätt yr och har ont i huuvdet. 1 jan, 2013 02:00 |
|
Borttagen
|
Åh, är klockan två? :O
1 jan, 2013 02:01 |
|
M4L13
Elev |
1 jan, 2013 02:01 |
|
Borttagen
|
Kommer någon vara vaken hela natten?
1 jan, 2013 02:01 |
|
Borttagen
|
Jag gillar att rolla :3
1 jan, 2013 02:01 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Alltså... jag blir yr sjukt lätt. Kan bara ställa mig upp och jag blir yr och får ont i huvudet men dock varar det bara några sekunder. Mamma trodde först att jag typ hade järnbrist eller något men det har vi tagit reda på att det är inte är och att det är inte är något problem... men varför? Nu vet jag hjur mycket du rör på dig på dagarna, men om man t ex varit framför datorn och sedan plötsligt reser sig upp kan man bli yr. Kan ju säga att jag sitter vid datorn 24/7. Men även om jag inte gör det så blir jag yr. T.ex. i skolan och jag reser mig upp? Jag sitter ju inte vid datorn i skolan då jag inte har någon. Hur mycket dricker du? Jag dricker inte så mycket, och blir då lätt yr och har ont i huuvdet. Dricker aldrig vatten typ. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2013 02:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag ska nog vara vaken till fram på morgonen Kommer någon vara vaken hela natten? 1 jan, 2013 02:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag ska nog vara vaken till fram på morgonen Kommer någon vara vaken hela natten? Ska du gå och lägga dig imorgon? XD 1 jan, 2013 02:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen