@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
1 jan, 2013 01:43 |
|
Solkatten
Elev |
Tips på fler band jag borde lyssna på (inom pop)?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2013 01:44 |
|
Lucy och Rose
Elev |
1 jan, 2013 01:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Tips på fler band jag borde lyssna på (inom pop)? Bon Jovi? Fast det kanske är lite mer rock då. Roxette är också bra 1 jan, 2013 01:48 |
|
Solkatten
Elev |
Hahaha, min hjärna är helt knäpp. Får för sig konstiga saker av ingen anledning.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2013 01:48 |
|
Lucy och Rose
Elev |
1 jan, 2013 01:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Tips på fler band jag borde lyssna på (inom pop)? Bon Jovi? Fast det kanske är lite mer rock då. Roxette är också bra Lyssnar på Roxette nu och ja, de är rätt bra antar jag. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2013 01:54 |
|
Borttagen
|
Jag hittade min blogg från 2010/2011. Sorgligt att upptäcka att jag mår likadant två år senare...
1 jan, 2013 01:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Tips på fler band jag borde lyssna på (inom pop)? Bon Jovi? Fast det kanske är lite mer rock då. Roxette är också bra Lyssnar på Roxette nu och ja, de är rätt bra antar jag. Ok, har egentligen själv aldrig lyssnat på de så mycket, men det är bra 1 jan, 2013 01:56 |
|
Borttagen
|
Jag vill titta på film, men inte sluta med att muggla runt -.-
1 jan, 2013 01:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen