@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av HannaPanna: Bättre än 2012 iaf... =\Hoppas att 2013 blir ett bra år!c: 1 jan, 2013 00:54 |
|
Borttagen
|
Jag minns 2014 som om det vore igår...
Wait, wut. 1 jan, 2013 01:09 |
|
Pixie
Elev |
1 jan, 2013 01:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Va? Haha xDJag minns 2014 som om det vore igår... Wait, wut. 1 jan, 2013 01:11 |
|
baramin
Elev |
fjaqffjnefjewjkfnswejkfj
sawfgcnhjvbvhugnvfzxsdvfgthyju er4t5fyuvkjhgnbvcdzwet6uryjxhfvb dzswert5ys6uxryjcbn vbdfgw4t5 grthlkjrehöheioerhjrehjio2 rgigrhuoweghou vt asdfrtyui azsdfghkjhgfer45et ^Ett urval av mina känslor atm. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 1 jan, 2013 01:12 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag minns 2014 som om det vore igår... Wait, wut. TARDIS, DET ÄR FAKTISKT 2013!
1 jan, 2013 01:15 |
|
Solkatten
Elev |
Rätt konstigt ändå att det gick rätt bra att tända raketerna ändå även fast det blåste och regnade så in i norden. Vi hade bara en sådan där stor med flera stycken raketer i som smällde i drygt en minut (råkade skriva timme först, haha).
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2013 01:17 |
|
Borttagen
|
Blev lite förälskad i Bon Jovi :3
1 jan, 2013 01:26 |
|
Lucy och Rose
Elev |
1 jan, 2013 01:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Åååh, hoppas du tycker om dem! Tips: Ticket to Ride, I want to hold your hand, All my Loving. ^^'Ska lyssna på The Beatles för första gången i mitt liv nu, hehe. Bättre sent än aldrig. Får se vad jag tycker om dem. c: 1 jan, 2013 01:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen