@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: The Noble Lion - Vet du ungefär när du får reda på vilken stat i USA som du kommer hamna i? Nej, jag har faktiskt ingen aning. Jag ska skicka in betyg och sedan skriva ett personligt brev och sådant nu, och det är ju det personliga brevet de ska använda när de letar efter en familj till mig.
1 jan, 2013 00:44 |
|
Borttagen
|
Vår äldsta hund är jätterädd för smällarna </3
Nya drakar btw C: 1 jan, 2013 00:47 |
|
Borttagen
|
önska djuren här inte brydde sig... 1 jan, 2013 00:47 |
|
Celebikai
Elev |
1 jan, 2013 00:47 |
|
Deathless
Elev |
1 jan, 2013 00:47 |
|
Borttagen
|
1 jan, 2013 00:48 |
|
cirklar
Elev |
1 jan, 2013 00:48 |
|
Consectetuer
Elev |
Höll på att skriva gott nytt år till alla på fb. Ångrade mig eftersom jag faktiskt inte önskade alla där ett gott nytt år. Tyvärr, fb, dissade.
1 jan, 2013 00:48 |
|
Borttagen
|
Vill någon fin person rolla? C:
1 jan, 2013 00:49 |
|
HannaPanna
Elev |
1 jan, 2013 00:51 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen