@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Citerar ett inlägg jag skrev i mugglarportalskategorin:
Jag hade tänkt redigera min profil en del, och kom fram till att jag skulle vilja prova att ha all text i mitten av sidan, alltså inte att texten är till vänster som det automatiskt är. Meeen jag har ingen aning om hur man gör. Någon som vet och kan förklara för lilla mig? :' -- SNÄLLA RARA UNDERBARA FINA MUGGLISAR KAN NÅGON FÖRKLARA? ♥ Gott nytt år btw. ♥ 1 jan, 2013 00:16 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: då använder man sig av osynlig text, genom att använda koden [color=transparent] och skriver något (jag använder bindestreck) tills man kommer till mitten av sidan, då skriver man slutet på koden och skriver texten man vill ha i mittenCiterar ett inlägg jag skrev i mugglarportalskategorin: Jag hade tänkt redigera min profil en del, och kom fram till att jag skulle vilja prova att ha all text i mitten av sidan, alltså inte att texten är till vänster som det automatiskt är. Meeen jag har ingen aning om hur man gör. Någon som vet och kan förklara för lilla mig? :' -- SNÄLLA RARA UNDERBARA FINA MUGGLISAR KAN NÅGON FÖRKLARA? ♥ Gott nytt år btw. ♥ tadaa ♏︎ 1 jan, 2013 00:20 |
|
Borttagen
|
1 jan, 2013 00:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Katla: Skrivet av Borttagen: då använder man sig av osynlig text, genom att använda koden [color=transparent] och skriver något (jag använder bindestreck) tills man kommer till mitten av sidan, då skriver man slutet på koden och skriver texten man vill ha i mittenCiterar ett inlägg jag skrev i mugglarportalskategorin: Jag hade tänkt redigera min profil en del, och kom fram till att jag skulle vilja prova att ha all text i mitten av sidan, alltså inte att texten är till vänster som det automatiskt är. Meeen jag har ingen aning om hur man gör. Någon som vet och kan förklara för lilla mig? :' -- SNÄLLA RARA UNDERBARA FINA MUGGLISAR KAN NÅGON FÖRKLARA? ♥ Gott nytt år btw. ♥ tadaa Ska testa det! Tack så jättemycket! ♥ 1 jan, 2013 00:23 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
1 jan, 2013 00:24 |
|
Solkatten
Elev |
GOTT NYTT ÅR! 2013! ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2013 00:24 |
|
Mitire
Elev |
1 jan, 2013 00:26 |
|
Celebikai
Elev |
1 jan, 2013 00:34 |
|
Solkatten
Elev |
Haha, sanna1324567 blev den sista jag gav en tumme upp till förra året och den som jag gav den allra första till i år. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2013 00:34 |
|
M4L13
Elev |
1 jan, 2013 00:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen