@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
scarhead
Lärare |
vad kul att det står ''Skicka begäran'' när man ska lägga till någon på Skype
det är typ JAG BEGÄR DIG TILL ATT VARA MIN VÄN I DO NOT ACCEPT SOMETHING ELSE I WILL LITERALLY KILL YOU IF U DONT ACCEPT THIS ALRIGHT 31 dec, 2012 23:41 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av scarhead :vad kul att det står ''Skicka begäran'' när man ska lägga till någon på Skype det är typ JAG BEGÄR DIG TILL ATT VARA MIN VÄN I DO NOT ACCEPT SOMETHING ELSE I WILL LITERALLY KILL YOU IF U DONT ACCEPT THIS ALRIGHT hej hej :*
31 dec, 2012 23:41 |
scarhead
Lärare |
31 dec, 2012 23:42 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag vara social några minuter. Jag kommer tillbaka efter att jag har varit ute och fotat. Hejdå!
31 dec, 2012 23:42 |
|
Borttagen
|
Att fira nyår känns lika meningslöst som julen. I mitt fall alltså. Så jag funderar på att äta lite till och bara gå och gömma mig under täcket i hopp att jag somnar.
31 dec, 2012 23:42 |
|
Borttagen
|
åh... snart 2013... längtar värkligen inte till 2015... vissa säger att det är jordens under gång? (x) ) trodde det var idag... x))
31 dec, 2012 23:42 |
|
The Noble Lion
Elev |
31 dec, 2012 23:44 |
|
Ginny00
Elev |
Nu är det snart 2013.. HJÄLP
31 dec, 2012 23:46 |
|
Pixie
Elev |
31 dec, 2012 23:48 |
|
Celebikai
Elev |
31 dec, 2012 23:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen