@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Lyllo D:Jag hoppas 2013 blir bra, men det tror jag för i maj är det one direction konsert och under halva 2013 ska jag vara i USA! 31 dec, 2012 23:33 |
|
Borttagen
|
Jag börjar tro att jorden håller på att gå under... oh... det var bara på tv spelet.
31 dec, 2012 23:33 |
|
Pixie
Elev |
31 dec, 2012 23:33 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
ÄLSKAR ER OMG GOTT NYTT ÅR WEIOJFKNKEJSNVJKS,MDVNM,SND ♥ C:
speech! 31 dec, 2012 23:36 |
|
Borttagen
|
Awesome 8D
Fast jag förstår fortfarande inte jag är så bra XD 31 dec, 2012 23:36 |
|
Ginny00
Elev |
31 dec, 2012 23:36 |
|
Borttagen
|
31 dec, 2012 23:37 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Awesome 8D Fast jag förstår fortfarande inte jag är så bra XD haha jag hjälper dig om du har några frågor
31 dec, 2012 23:38 |
|
Ginny00
Elev |
detta är en meningslös debatt men JAG tycker du är fin. ♥
31 dec, 2012 23:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Wihi c:Skrivet av Borttagen: Awesome 8D Fast jag förstår fortfarande inte jag är så bra XD haha jag hjälper dig om du har några frågor Frågor väntas imorgon 8D Det är ganska meningslöst haha. Och JAG tycker att du är fin c: ♥ 31 dec, 2012 23:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen