@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ja... snart kan jag säga det till er...
31 dec, 2012 23:28 |
|
Solkatten
Elev |
Ska gå nu. I SEE YOU GUYS NEXT YEAR. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 dec, 2012 23:28 |
|
Ginny00
Elev |
Snart 2013 o.o börjar fatta det först nu..
31 dec, 2012 23:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Snart 2013 o.o börjar fatta det först nu.. Brukar fatta det imorron när man ser Ivenhoe med farmor. 31 dec, 2012 23:29 |
|
Borttagen
|
Låt oss hoppas att 2013 blir bättre än 2012. Mycket bättre.
31 dec, 2012 23:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Snart 2013 o.o börjar fatta det först nu.. samma här.... idag kom jag på att jag inte har köpt någon ny års pressent till mina vänner... men jag antar att jag skippar det, det här året 31 dec, 2012 23:30 |
|
Pixie
Elev |
31 dec, 2012 23:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Låt oss hoppas att 2013 blir bättre än 2012. Mycket bättre. Japp. det enda som hänt iår är att haf fptt hjärtat krossat. 31 dec, 2012 23:31 |
|
Borttagen
|
Ginny00: JAG TYCKER ATT DU ÄR FIN OK?
31 dec, 2012 23:32 |
|
The Noble Lion
Elev |
Jag hoppas 2013 blir bra, men det tror jag för i maj är det one direction konsert och under halva 2013 ska jag vara i USA!
31 dec, 2012 23:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen