@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Queen Boo: Nä, jag sa ju att jag inte var rädd för heqnne.Skrivet av Borttagen: hon är väl inte läskig??? Skrivet av Obliviate_: För att Cara är läskig :cOK: Dagens fråga. Varför är folk rädda för Cara Riddle ? Om någon kan svara så blir jag evigt tacksam. Mvh Puss Nä, jag är inte rädd för henne 8D 31 dec, 2012 23:22 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Queen Boo: Nä, jag sa ju att jag inte var rädd för heqnne. Skrivet av Borttagen: hon är väl inte läskig??? Skrivet av Obliviate_: För att Cara är läskig :cOK: Dagens fråga. Varför är folk rädda för Cara Riddle ? Om någon kan svara så blir jag evigt tacksam. Mvh Puss Nä, jag är inte rädd för henne 8D Hon sa att vissa tyckte att hon var läskig, så därför undrar jag varför vissa är rädda för henne 31 dec, 2012 23:22 |
|
Dracossister
Elev |
31 dec, 2012 23:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dracossister: Wiiiiiie2013 i Finland nu ^^ 31 dec, 2012 23:23 |
|
Solkatten
Elev |
35 minuter kvar. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 dec, 2012 23:24 |
|
Pixie
Elev |
31 dec, 2012 23:25 |
|
Borttagen
|
Alla har ju 69, varför inte bara ha 6, det är mycket enklare för mig, och då trevligare att göra."
Okej, jag gjorde ett matte tal, och kommer aldrig försvinna från mina tanket 31 dec, 2012 23:25 |
|
Foxface
Elev |
Tillbringat hela kvällen med hp fanvideos och märkte precis att klockan snart är tolv o.O
Är verkligen grymt social idag. Aja, time for hp fanfiction's xD 31 dec, 2012 23:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: hade ni inte choklad? Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: vilken sorts glass tog du då? Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: ja, det har du rätt i Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: ja, det är möjligt.... Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: haha jaa..... Jag gillar inte ''normal'' fakta, eftersom jag inte är normal... så jag kommer på ROLIG fakta mycket intressant FAKTA. (Det är faktiskt sant) Hoppas ni var intriserade.... okej själv tror jag ingen kommer bry sig utan bara säga''whatever'' och kolla någon annan stans på dataskärmen. Aja din fakta var nog lite roligare medans min var lite förståndligare alltså en blandnig av mig 1. Pannkaka med glass 2.kaka med glass 3. paj med glass 4. Ananas med glas 5. Dator med glass oh... ananas med glas och inte glass... aurtch min tunga! Dator med glass är nog det godaste Ojj... min dator har nog börjat lagga lite mer sen en eller två minuter sedan, då jag bet sönder den.... vanilja/vanilj! Det finns ju typ ingen annan god glass.... njae... jag skulle og inte bry mig så mycket efter som jag inte äter choklad 31 dec, 2012 23:27 |
|
Borttagen
|
Snart en halvtimme kvar O.O
31 dec, 2012 23:27 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen