Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9660 9661 9662 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Pixie:
jag har gjort min tumblr nyårsfin.
http://swedish-princess.tumblr.com/
Åh vad fin c:

Ja, jag kollade. Även om jag inte vet vad tumblr är.

skaffa! titta runt i tumblr tråden så förstår du nog!
Ska jag verkligen...? Ehhehe jag vet inte XD

såklart du ska!
om du verkligen ångrar dig senare är det ju bara att radera den sedan!
SKAFFA!!
okokokok jag ska ;P
Det gick inte :c
Det är åldersgräns, right?

31 dec, 2012 22:52

themarauder
Lärare

Avatar


Är på fest! Men ja - vi får se hur den blir!!

=) - just like themarauder

31 dec, 2012 22:54

Shaunee
Elev

Avatar


Måste logga ut
Så jag kommer inte kunna fira Nytt År med mugglis
</3

31 dec, 2012 22:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Shaunee:
Måste logga ut
Så jag kommer inte kunna fira Nytt År med mugglis
</3
Hejdå :c

31 dec, 2012 22:57

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Pixie:
jag har gjort min tumblr nyårsfin.
http://swedish-princess.tumblr.com/
Åh vad fin c:

Ja, jag kollade. Även om jag inte vet vad tumblr är.

skaffa! titta runt i tumblr tråden så förstår du nog!
Ska jag verkligen...? Ehhehe jag vet inte XD

såklart du ska!
om du verkligen ångrar dig senare är det ju bara att radera den sedan!
SKAFFA!!
okokokok jag ska ;P
Det gick inte :c
Det är åldersgräns, right?

Aha, det var det inte när jag blev medlem..
fast det var ett tag sen.

13 antar jag..
Skriv in att du är det då! Vet inte varför det ens är åldersgräns..
Jag skaffade när jag var 11 och jag är 13 nu lol
så det är inga problem

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

31 dec, 2012 22:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Pixie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Pixie:
jag har gjort min tumblr nyårsfin.
http://swedish-princess.tumblr.com/
Åh vad fin c:

Ja, jag kollade. Även om jag inte vet vad tumblr är.

skaffa! titta runt i tumblr tråden så förstår du nog!
Ska jag verkligen...? Ehhehe jag vet inte XD

såklart du ska!
om du verkligen ångrar dig senare är det ju bara att radera den sedan!
SKAFFA!!
okokokok jag ska ;P
Det gick inte :c
Det är åldersgräns, right?

Aha, det var det inte när jag blev medlem..
fast det var ett tag sen.

13 antar jag..
Skriv in att du är det då! Vet inte varför det ens är åldersgräns..
Jag skaffade när jag var 11 och jag är 13 nu lol
så det är inga problem
Jag är tio yeay 8D

31 dec, 2012 23:00

Borttagen

Avatar


1 timme kvar nu.

31 dec, 2012 23:00

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Bara jag som tänker att man har raketer för att '"spränga" bort 2012? jag vet att det inte är så, men jag har alltid tänkt så.

Haha, har aldrig tänkt på det. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 dec, 2012 23:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Bara jag som tänker att man har raketer för att '"spränga" bort 2012? jag vet att det inte är så, men jag har alltid tänkt så.

Haha, har aldrig tänkt på det. xD

ok, det vet jag att jag är lite konstigt xD

31 dec, 2012 23:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Bara jag som tänker att man har raketer för att '"spränga" bort 2012? jag vet att det inte är så, men jag har alltid tänkt så.

Haha, har aldrig tänkt på det. xD

ok, det vet jag att jag är lite konstigt xD
Det är ju typ så haha xD

31 dec, 2012 23:01

1 2 3 ... 9660 9661 9662 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.