@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det gick inte :cSkrivet av Pixie: okokokok jag ska ;P Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Ska jag verkligen...? Ehhehe jag vet inte XD Skrivet av Borttagen: Åh vad fin c: Ja, jag kollade. Även om jag inte vet vad tumblr är. skaffa! titta runt i tumblr tråden så förstår du nog! såklart du ska! om du verkligen ångrar dig senare är det ju bara att radera den sedan! SKAFFA!! Det är åldersgräns, right? 31 dec, 2012 22:52 |
|
themarauder
Lärare |
31 dec, 2012 22:54 |
|
Shaunee
Elev |
Måste logga ut
Så jag kommer inte kunna fira Nytt År med mugglis </3 31 dec, 2012 22:57 |
|
Borttagen
|
Hejdå :c
31 dec, 2012 22:57 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det gick inte :cSkrivet av Pixie: okokokok jag ska ;P Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Ska jag verkligen...? Ehhehe jag vet inte XD Skrivet av Borttagen: Åh vad fin c: Ja, jag kollade. Även om jag inte vet vad tumblr är. skaffa! titta runt i tumblr tråden så förstår du nog! såklart du ska! om du verkligen ångrar dig senare är det ju bara att radera den sedan! SKAFFA!! Det är åldersgräns, right? Aha, det var det inte när jag blev medlem.. fast det var ett tag sen. 13 antar jag.. Skriv in att du är det då! Vet inte varför det ens är åldersgräns.. Jag skaffade när jag var 11 och jag är 13 nu lol så det är inga problem
31 dec, 2012 22:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Jag är tio yeay 8DSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det gick inte :cSkrivet av Pixie: okokokok jag ska ;P Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Ska jag verkligen...? Ehhehe jag vet inte XD Skrivet av Borttagen: Åh vad fin c: Ja, jag kollade. Även om jag inte vet vad tumblr är. skaffa! titta runt i tumblr tråden så förstår du nog! såklart du ska! om du verkligen ångrar dig senare är det ju bara att radera den sedan! SKAFFA!! Det är åldersgräns, right? Aha, det var det inte när jag blev medlem.. fast det var ett tag sen. 13 antar jag.. Skriv in att du är det då! Vet inte varför det ens är åldersgräns.. Jag skaffade när jag var 11 och jag är 13 nu lol så det är inga problem 31 dec, 2012 23:00 |
|
Borttagen
|
1 timme kvar nu.
31 dec, 2012 23:00 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bara jag som tänker att man har raketer för att '"spränga" bort 2012? jag vet att det inte är så, men jag har alltid tänkt så. Haha, har aldrig tänkt på det. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 dec, 2012 23:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Bara jag som tänker att man har raketer för att '"spränga" bort 2012? jag vet att det inte är så, men jag har alltid tänkt så. Haha, har aldrig tänkt på det. xD ok, det vet jag att jag är lite konstigt xD 31 dec, 2012 23:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det är ju typ så haha xDSkrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Bara jag som tänker att man har raketer för att '"spränga" bort 2012? jag vet att det inte är så, men jag har alltid tänkt så. Haha, har aldrig tänkt på det. xD ok, det vet jag att jag är lite konstigt xD 31 dec, 2012 23:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen