@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
31 dec, 2012 22:42 |
|
Borttagen
|
Åh vad fin c:
Ja, jag kollade. Även om jag inte vet vad tumblr är. 31 dec, 2012 22:44 |
|
Borttagen
|
Bara jag som tänker att man har raketer för att '"spränga" bort 2012? jag vet att det inte är så, men jag har alltid tänkt så.
31 dec, 2012 22:45 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh vad fin c: Ja, jag kollade. Även om jag inte vet vad tumblr är. skaffa! titta runt i tumblr tråden så förstår du nog!
31 dec, 2012 22:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Ska jag verkligen...? Ehhehe jag vet inte XDSkrivet av Borttagen: Åh vad fin c: Ja, jag kollade. Även om jag inte vet vad tumblr är. skaffa! titta runt i tumblr tråden så förstår du nog! 31 dec, 2012 22:47 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Ska jag verkligen...? Ehhehe jag vet inte XD Skrivet av Borttagen: Åh vad fin c: Ja, jag kollade. Även om jag inte vet vad tumblr är. skaffa! titta runt i tumblr tråden så förstår du nog! såklart du ska! om du verkligen ångrar dig senare är det ju bara att radera den sedan! SKAFFA!!
31 dec, 2012 22:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: okokokok jag ska ;PSkrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Ska jag verkligen...? Ehhehe jag vet inte XD Skrivet av Borttagen: Åh vad fin c: Ja, jag kollade. Även om jag inte vet vad tumblr är. skaffa! titta runt i tumblr tråden så förstår du nog! såklart du ska! om du verkligen ångrar dig senare är det ju bara att radera den sedan! SKAFFA!! 31 dec, 2012 22:48 |
|
Pixie
Elev |
31 dec, 2012 22:50 |
|
Obliviate_
Elev |
What kind of person would I be if I walked out when you need me the most?
31 dec, 2012 22:51 |
|
Ginny00
Elev |
Jag är urtrött..
31 dec, 2012 22:52 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen