@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Två timmar kvar av 2012 nu då. c:
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 dec, 2012 22:05 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Aivilio: Den är rätt bra Skrivet av Ginny00: Skrivet av Aivilio: YES IT'S THE ONE AND ONLY KAKBJÖRNSkrivet av Ginny00: Mina kusiner springer runt och leker Harry Potter.. Harry och Hermione blir just nu jagade av en mjukdjursbjörn runt hela lägenheten. ÄR DET KAKBJÖRN Eller en annan björn.............. JAg gillar dina kusiner iaf hahaha. OMG OMG OH är den bra? (jag vill läsa den ja) 31 dec, 2012 22:10 |
|
Borttagen
|
31 dec, 2012 22:11 |
|
The Noble Lion
Elev |
31 dec, 2012 22:12 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Clara Henry är underbar haha ♥ Haha, hon är bäst. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 dec, 2012 22:12 |
|
Borttagen
|
Jag har ont i nacken
31 dec, 2012 22:13 |
|
Borttagen
|
Hur fan ska jag lyckas hålla mig uppe hela natten om jag är trätt nu? XD
31 dec, 2012 22:17 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Alltså. Vi är borta på nyårsfirande. Egentligen skulle vi inte hit, för igår spydde min bror. Men han är bra nu och vi är här. Och så är min kompis sjuk. Awesome, right?
31 dec, 2012 22:19 |
|
EmahS
Elev |
Mitt skoskavsplåster satt inte lika bra idag, så vi fick tejpa lite med (plåstertejp). Kanon, nu kliar det som fan.
Tål mirakulöst skoskavsplåsterna, men inte tejpen. Och jag vill lägga upp en bild på min nyårsoutfit på Twitter/Instagram, men jag ska ha den klänningen på balen också.
31 dec, 2012 22:20 |
|
baramin
Elev |
Firar in det nya året med tumblr. yolo.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 31 dec, 2012 22:23 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen