@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
pancotta o ciider
31 dec, 2012 21:30 |
|
Ginny00
Elev |
Nu är efterrätten uppäten(åt en piggelin..) så nu vet jag inte vad jag ska göra resten av kvällen.
31 dec, 2012 21:31 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Blir störd på att en av mina ff är i jag-form. Glömmer alltid bort det, och måste ändra jättemyclet -.-´ Visst blir man förbannad? X_X . .
31 dec, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Blir störd på att en av mina ff är i jag-form. Glömmer alltid bort det, och måste ändra jättemyclet -.-´ Visst blir man förbannad? X_X Men nåt så fruktansvärt! Jag hade skrivet 4 A4 typ, och märkte att jag gjort fel! 31 dec, 2012 21:35 |
|
Borttagen
|
31 dec, 2012 21:38 |
|
Aivilio
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Aivilio: YES IT'S THE ONE AND ONLY KAKBJÖRNSkrivet av Ginny00: Mina kusiner springer runt och leker Harry Potter.. Harry och Hermione blir just nu jagade av en mjukdjursbjörn runt hela lägenheten. ÄR DET KAKBJÖRN Eller en annan björn.............. JAg gillar dina kusiner iaf hahaha. OMG OMG OH är den bra? (jag vill läsa den ja)
31 dec, 2012 21:41 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Blir störd på att en av mina ff är i jag-form. Glömmer alltid bort det, och måste ändra jättemyclet -.-´ Visst blir man förbannad? X_X Men nåt så fruktansvärt! Jag hade skrivet 4 A4 typ, och märkte att jag gjort fel! I feel you! . .
31 dec, 2012 21:41 |
|
Borttagen
|
Clara Henry är underbar haha ♥
31 dec, 2012 21:54 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: hade ni inte choklad?Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: vilken sorts glass tog du då? Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: ja, det har du rätt i Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: ja, det är möjligt.... Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: haha jaa..... Jag gillar inte ''normal'' fakta, eftersom jag inte är normal... så jag kommer på ROLIG fakta mycket intressant FAKTA. (Det är faktiskt sant) Hoppas ni var intriserade.... okej själv tror jag ingen kommer bry sig utan bara säga''whatever'' och kolla någon annan stans på dataskärmen. Aja din fakta var nog lite roligare medans min var lite förståndligare alltså en blandnig av mig 1. Pannkaka med glass 2.kaka med glass 3. paj med glass 4. Ananas med glas 5. Dator med glass oh... ananas med glas och inte glass... aurtch min tunga! Dator med glass är nog det godaste Ojj... min dator har nog börjat lagga lite mer sen en eller två minuter sedan, då jag bet sönder den.... vanilja/vanilj! Det finns ju typ ingen annan god glass.... jag är jättecoolig älska mig plz 31 dec, 2012 22:00 |
|
Pixie
Elev |
31 dec, 2012 22:03 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen