Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9655 9656 9657 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Caius
Elev

Avatar


Igår beställde jag hem några provbitar på lite tyger (jag vill ha dem nununununu, synd bara att de måste åka ifrån Tyskland och säkert tar en evighet innan de kommer hit... Ohlssons tyger svek mig ju totalt nu ganska nyligen så ja... Jag var tvungen att välja något annat alternativ för att kunna få tag på tyg).

Om en vecka börjar jag "skolan" igen (ok, inte skola, men en kurs åtminstone som kostade strax över 11000 kr och som kommer pågå under sex veckors tid).

Om fem dagar, tre timmar och cirka 10 minuter påbörjar min dag sitt korta liv som bara varar i tjugofyra timmar.

Och jag är trött som ett as, borde jag gå och lägga mig redan nu?

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

31 dec, 2012 20:50

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Stör mig så fruktansvärt på alla mammor i Niceville, förytom de färgade mammorna.

Usch ja, de är hemska!!

Skeeters mamma är okej tycker jag, men hon är väääldigt irriterande ibland.

Ja hon ville ju ändå ha tillbaka (kommer inte ihåg vad hon hette), men att hon skickade iväg henne från början gör en ju bara arg!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

31 dec, 2012 20:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Stör mig så fruktansvärt på alla mammor i Niceville, förytom de färgade mammorna.

Usch ja, de är hemska!!

Skeeters mamma är okej tycker jag, men hon är väääldigt irriterande ibland.

Ja hon ville ju ändå ha tillbaka (kommer inte ihåg vad hon hette), men att hon skickade iväg henne från början gör en ju bara arg!

Exakt! Blir så ströd.

31 dec, 2012 20:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Queen Boo:
5 intressanta fakta:
1. Glass!
2.Glass!
3.Glass
4.glass!
5.GLAAASSS



mycket intressant FAKTA. trodde fakta var mer som.... Visste du att sveriges yta blir en cm längre varje år? Och på 100 år så blir Sverige 100 cm längre... alltså en m.

(Det är faktiskt sant) Hoppas ni var intriserade.... okej själv tror jag ingen kommer bry sig utan bara säga''whatever'' och kolla någon annan stans på dataskärmen.

Aja din fakta var nog lite roligare medans min var lite förståndligare
haha jaa..... Jag gillar inte ''normal'' fakta, eftersom jag inte är normal... så jag kommer på ROLIG fakta



alltså en blandnig av mig
ja, det är möjligt.... mer fakta:
1. Pannkaka med glass
2.kaka med glass
3. paj med glass
4. Ananas med glas
5. Dator med glass


oh... ananas med glas och inte glass... aurtch min tunga! Dator med glass är nog det godaste Eller ananas och glas var ju inte så illa.... lite ont måste man få ibland.
ja, det har du rätt i



Ojj... min dator har nog börjat lagga lite mer sen en eller två minuter sedan, då jag bet sönder den....
vilken sorts glass tog du då?



vanilja/vanilj! Det finns ju typ ingen annan god glass....

31 dec, 2012 20:56

Caius
Elev

Avatar


Ok, bara för att jag erkände att jag var trött så blev min hjärna "HÄMTA KAKOR!" och så blev jag sugen på att titta på film...
Vad för film borde jag se...? Hrm hrm....

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

31 dec, 2012 20:57

Borttagen

Avatar


"According to some old myths birthmarks are where you were killed in your last life."
Jag har tydligen dött 26 gånger på grund av min högra arm. That's interesting...

"AARRGGHH, I'M GOING TO STAB YOU 26 TIMES IN THE ARM SO YOU'LL DIE!"

jag tror jag är hög på socker eller nåt

31 dec, 2012 21:03

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Stör mig så fruktansvärt på alla mammor i Niceville, förytom de färgade mammorna.

Usch ja, de är hemska!!

Skeeters mamma är okej tycker jag, men hon är väääldigt irriterande ibland.

Ja hon ville ju ändå ha tillbaka (kommer inte ihåg vad hon hette), men att hon skickade iväg henne från början gör en ju bara arg!

Exakt! Blir så ströd.

Liksom om du så gärna ville ha henne kvar varför skicka iväg henne? Alltså jag förstår ju att hon hade en väldig press på sig, men jag tycker hon skulle sagt i från!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

31 dec, 2012 21:03

Borttagen

Avatar


3 timmar kvar... Tror jag iaf.

31 dec, 2012 21:03

Ginny00
Elev

Avatar


Nu ska vi äta efterrätt här!

31 dec, 2012 21:05

Borttagen

Avatar


Blir störd på att en av mina ff är i jag-form. Glömmer alltid bort det, och måste ändra jättemyclet -.-´

31 dec, 2012 21:09

1 2 3 ... 9655 9656 9657 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.