@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Aivilio: YES IT'S THE ONE AND ONLY KAKBJÖRNSkrivet av Ginny00: Mina kusiner springer runt och leker Harry Potter.. Harry och Hermione blir just nu jagade av en mjukdjursbjörn runt hela lägenheten. ÄR DET KAKBJÖRN Eller en annan björn.............. JAg gillar dina kusiner iaf hahaha. 31 dec, 2012 20:29 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja, det har du rätt i Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: ja, det är möjligt.... Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: haha jaa..... Jag gillar inte ''normal'' fakta, eftersom jag inte är normal... så jag kommer på ROLIG fakta mycket intressant FAKTA. (Det är faktiskt sant) Hoppas ni var intriserade.... okej själv tror jag ingen kommer bry sig utan bara säga''whatever'' och kolla någon annan stans på dataskärmen. Aja din fakta var nog lite roligare medans min var lite förståndligare alltså en blandnig av mig 1. Pannkaka med glass 2.kaka med glass 3. paj med glass 4. Ananas med glas 5. Dator med glass oh... ananas med glas och inte glass... aurtch min tunga! Dator med glass är nog det godaste jag är jättecoolig älska mig plz 31 dec, 2012 20:30 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har nu läst ett kapitel i min Percy Jackson-bok
31 dec, 2012 20:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: ja, det har du rätt i Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: ja, det är möjligt.... Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: haha jaa..... Jag gillar inte ''normal'' fakta, eftersom jag inte är normal... så jag kommer på ROLIG fakta mycket intressant FAKTA. (Det är faktiskt sant) Hoppas ni var intriserade.... okej själv tror jag ingen kommer bry sig utan bara säga''whatever'' och kolla någon annan stans på dataskärmen. Aja din fakta var nog lite roligare medans min var lite förståndligare alltså en blandnig av mig 1. Pannkaka med glass 2.kaka med glass 3. paj med glass 4. Ananas med glas 5. Dator med glass oh... ananas med glas och inte glass... aurtch min tunga! Dator med glass är nog det godaste Ojj... min dator har nog börjat lagga lite mer sen en eller två minuter sedan, då jag bet sönder den.... 31 dec, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
Ont i magen!
31 dec, 2012 20:39 |
|
Borttagen
|
Min katt sover på mina ben. Weirdo.
31 dec, 2012 20:41 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Stör mig så fruktansvärt på alla mammor i Niceville, förytom de färgade mammorna. Usch ja, de är hemska!!
31 dec, 2012 20:42 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: vilken sorts glass tog du då?Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: ja, det har du rätt i Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: ja, det är möjligt.... Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: haha jaa..... Jag gillar inte ''normal'' fakta, eftersom jag inte är normal... så jag kommer på ROLIG fakta mycket intressant FAKTA. (Det är faktiskt sant) Hoppas ni var intriserade.... okej själv tror jag ingen kommer bry sig utan bara säga''whatever'' och kolla någon annan stans på dataskärmen. Aja din fakta var nog lite roligare medans min var lite förståndligare alltså en blandnig av mig 1. Pannkaka med glass 2.kaka med glass 3. paj med glass 4. Ananas med glas 5. Dator med glass oh... ananas med glas och inte glass... aurtch min tunga! Dator med glass är nog det godaste Ojj... min dator har nog börjat lagga lite mer sen en eller två minuter sedan, då jag bet sönder den.... jag är jättecoolig älska mig plz 31 dec, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Borttagen: Stör mig så fruktansvärt på alla mammor i Niceville, förytom de färgade mammorna. Usch ja, de är hemska!! Skeeters mamma är okej tycker jag, men hon är väääldigt irriterande ibland. 31 dec, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
Varför stjuter alla raketer! Seriöst jag kommer ju dö!! Det låter ju förgävligt när alla barnen är och spränger raketer överallt. (Förlåt om ni gör det) Men det är inte miljövänligt! Okej... dom senaste åren har jag varit hos mina kusiner och fyrat jul och då blev jag och min kusin Ida jaggade av en spränage! seriöst vi kunde ha råkat få allvarliga skador. Men rästen av kvällen hålde vi os bårta från granarna. Nu, det här året fick jag vara hemma och ta det lugnt med min bror och mamma. Min storebrorsa är ju snart 16 år men han vill håla oss sälskap och försöker hitta en film
Jag gillar fyvärkerier för det kan vara trevligt med släkten och så... sen gillar jag inte det på grund av miljö förstörning. Men förut... kanske tre minuter sen så tittade jag ut i mitt fönster och det såg ganska fint ut. 31 dec, 2012 20:46 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen