@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: haha jaa..... Jag gillar inte ''normal'' fakta, eftersom jag inte är normal... så jag kommer på ROLIG fakta mycket intressant FAKTA. (Det är faktiskt sant) Hoppas ni var intriserade.... okej själv tror jag ingen kommer bry sig utan bara säga''whatever'' och kolla någon annan stans på dataskärmen. Aja din fakta var nog lite roligare medans min var lite förståndligare alltså en blandnig av mig 31 dec, 2012 20:19 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja, det är möjligt.... Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: haha jaa..... Jag gillar inte ''normal'' fakta, eftersom jag inte är normal... så jag kommer på ROLIG fakta mycket intressant FAKTA. (Det är faktiskt sant) Hoppas ni var intriserade.... okej själv tror jag ingen kommer bry sig utan bara säga''whatever'' och kolla någon annan stans på dataskärmen. Aja din fakta var nog lite roligare medans min var lite förståndligare alltså en blandnig av mig 1. Pannkaka med glass 2.kaka med glass 3. paj med glass 4. Ananas med glas 5. Dator med glass jag är jättecoolig älska mig plz 31 dec, 2012 20:21 |
|
AlexZz
Elev |
31 dec, 2012 20:21 |
|
Borttagen
|
Stör mig så fruktansvärt på alla mammor i Niceville, förytom de färgade mammorna.
31 dec, 2012 20:21 |
|
Solkatten
Elev |
Det regnar och blåser mycket. Ett bättre väder på nyårsafton kan man ju inte önska sig.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 dec, 2012 20:22 |
|
Borttagen
|
Förutom att jag är utelåst nu så att jag missar nyåret med min famillio är det väll mysigt med mörker och kyla.. I guess
31 dec, 2012 20:23 |
|
Borttagen
|
Jag har ganska nyligen inset hur extremt underbar Anakin är ♥
31 dec, 2012 20:23 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Solkatten: Någon mer som också ska se på Grevinnan & Betjänten? Vi har det som en tradition typ, precis som Kalle Anka. Såklart! När börjar det?? Det har väl inte börjat? Det gick 19:45 på 1:an. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 dec, 2012 20:25 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: Skrivet av Solkatten: Någon mer som också ska se på Grevinnan & Betjänten? Vi har det som en tradition typ, precis som Kalle Anka. Såklart! När börjar det?? Det har väl inte börjat? Det gick 19:45 på 1:an. ojdå haha Får väl checka på youtube igen haha
31 dec, 2012 20:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: ja, det är möjligt.... Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: haha jaa..... Jag gillar inte ''normal'' fakta, eftersom jag inte är normal... så jag kommer på ROLIG fakta mycket intressant FAKTA. (Det är faktiskt sant) Hoppas ni var intriserade.... okej själv tror jag ingen kommer bry sig utan bara säga''whatever'' och kolla någon annan stans på dataskärmen. Aja din fakta var nog lite roligare medans min var lite förståndligare alltså en blandnig av mig 1. Pannkaka med glass 2.kaka med glass 3. paj med glass 4. Ananas med glas 5. Dator med glass oh... ananas med glas och inte glass... aurtch min tunga! Dator med glass är nog det godaste 31 dec, 2012 20:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen