@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Mina kusiner springer runt och leker Harry Potter..
Harry och Hermione blir just nu jagade av en mjukdjursbjörn runt hela lägenheten. 31 dec, 2012 19:45 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Någon mer som också ska se på Grevinnan & Betjänten? Vi har det som en tradition typ, precis som Kalle Anka. Såklart! När börjar det?? Det har väl inte börjat?
31 dec, 2012 19:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Någon mer som också ska se på Grevinnan & Betjänten? Vi har det som en tradition typ, precis som Kalle Anka. Har aldrig set det, men vill gärna se det 31 dec, 2012 19:49 |
|
Aivilio
Elev |
Skrivet av Ginny00: Mina kusiner springer runt och leker Harry Potter.. Harry och Hermione blir just nu jagade av en mjukdjursbjörn runt hela lägenheten. ÄR DET KAKBJÖRN Eller en annan björn.............. JAg gillar dina kusiner iaf hahaha.
31 dec, 2012 20:02 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Ginny00: haha! kul, ska inte du va med Mina kusiner springer runt och leker Harry Potter.. Harry och Hermione blir just nu jagade av en mjukdjursbjörn runt hela lägenheten. jag är jättecoolig älska mig plz 31 dec, 2012 20:09 |
|
Borttagen
|
jag sitter och funderar på när mamma ska bry sig och ha drukit upp sitt dumma caffe! Så att jag kan visa vad jag går för på mitt nya tv spel!
31 dec, 2012 20:10 |
|
Queen Boo
Elev |
5 intressanta fakta:
1. Glass! 2.Glass! 3.Glass 4.glass! 5.GLAAASSS jag är jättecoolig älska mig plz 31 dec, 2012 20:12 |
|
Borttagen
|
Jag försöker höra på ljudbok, men Arvid och hans kompis skriver när det spelar, så det går itne så bbra -.-´
31 dec, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
mycket intressant FAKTA. (Det är faktiskt sant) Hoppas ni var intriserade.... okej själv tror jag ingen kommer bry sig utan bara säga''whatever'' och kolla någon annan stans på dataskärmen. Aja din fakta var nog lite roligare medans min var lite förståndligare 31 dec, 2012 20:17 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha jaa..... Jag gillar inte ''normal'' fakta, eftersom jag inte är normal... så jag kommer på ROLIG fakta mycket intressant FAKTA. (Det är faktiskt sant) Hoppas ni var intriserade.... okej själv tror jag ingen kommer bry sig utan bara säga''whatever'' och kolla någon annan stans på dataskärmen. Aja din fakta var nog lite roligare medans min var lite förståndligare jag är jättecoolig älska mig plz 31 dec, 2012 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen