@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag ska skriva gott nytt år i den här tråden mellan halv tolv och halv ett
jag är jättecoolig älska mig plz 31 dec, 2012 18:02 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du är snygg idag 8D inte för att jag har sett dig idag, mn du brukar iaf vara snygg 8D haha tack sötnos! ![]() ![]() ![]() fula bilder MEN IDAG ÄR JAG SNYGG!!
31 dec, 2012 18:02 |
|
Borttagen
|
Nu börjar gästerna komma. Fast vi ska bara vara 20 stycken iår, så det blir inte så många...
31 dec, 2012 18:06 |
|
Queen Boo
Elev |
Det komer gäster nu:
jag är jättecoolig älska mig plz 31 dec, 2012 18:07 |
|
smartbabe
Elev |
31 dec, 2012 18:24 |
|
Borttagen
|
Skulle se när det var exakt 9000 views
När jag såg igår: their 23 deviations were viewed 8,974 times Idag: their 23 deviations were viewed 9,070 times DUDE, NOT OKAY. 31 dec, 2012 18:30 |
|
Solkatten
Elev |
Det är min farmors (farfar är död) bröllopsdag idag.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 dec, 2012 18:34 |
|
Ginny00
Elev |
Mina kusiner är helt otroligt överenergiska..
31 dec, 2012 19:21 |
|
Solkatten
Elev |
Någon mer som också ska se på Grevinnan & Betjänten? Vi har det som en tradition typ, precis som Kalle Anka.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 dec, 2012 19:38 |
|
Queen Boo
Elev |
1.Jag sitter vid mugglis (ingen kunde förstå det!!!)
2. Jag har gäster 3. En bebis är i vårt hus 4. Min bästis är inte hos mig 5. Jag har öron jag är jättecoolig älska mig plz 31 dec, 2012 19:42 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen