@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Eller hur xDSkrivet av Borttagen: MUGGLIS FUNGERAR IGEN omg happy ♥ JAAAAAA ♥ ♥ nyårskrachen eller vadå? x) Vad kommer härnäst... påskkracshen? 31 dec, 2012 12:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Eller hur xDSkrivet av Borttagen: MUGGLIS FUNGERAR IGEN omg happy ♥ JAAAAAA ♥ ♥ nyårskrachen eller vadå? x) Vad kommer härnäst... påskkracshen? haha ja xD 31 dec, 2012 12:42 |
|
Borttagen
|
Imorgon...
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: MUGGLIS FUNGERAR IGEN omg happy ♥ JAAAAAA ♥ ♥ nyårskrachen eller vadå? x) Y2K kanske kom 13 år för sent? 31 dec, 2012 12:42 |
|
Dream
Elev |
31 dec, 2012 12:50 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag duscha.
31 dec, 2012 12:51 |
|
Borttagen
|
31 dec, 2012 13:07 |
|
Obliviate_
Elev |
Haha. Kidsen här på orten har kommit på att om man smäller smällare mitt i gångtunnlar så låter det JÄTTEHÖGT!
Bra där 31 dec, 2012 13:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Haha. Kidsen här på orten har kommit på att om man smäller smällare mitt i gångtunnlar så låter det JÄTTEHÖGT! Bra där Åh vad bra. skulle kanske vilja bo i samma stad. Eftersom dom här gör det fortfarande! Dom är ju som en gris som har blivit stucken av en geting som har en lila hatt med fästingar! 31 dec, 2012 13:23
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-31 kl. 13:24
|
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Haha. Kidsen här på orten har kommit på att om man smäller smällare mitt i gångtunnlar så låter det JÄTTEHÖGT! Bra där hahah xD
31 dec, 2012 13:23 |
|
Borttagen
|
31 dec, 2012 13:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen