@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
31 dec, 2012 12:18 |
|
Borttagen
|
åh... kan inte vänta! men idag ska våran famij vara miljövänliga så vi ska inte ha några raketer
31 dec, 2012 12:19 |
|
ronnyponny
Elev |
31 dec, 2012 12:21 |
|
Obliviate_
Elev |
Jo men jag planerar inte att sitta på mugglarportalen vid tolvslaget heller, så jag säger i förväg ;P 31 dec, 2012 12:23 |
|
Borttagen
|
Jag tror jag borde ringa någon nu
31 dec, 2012 12:23 |
|
Borttagen
|
JAG ÄLSKAR NYÅR HOS KENNETH OCH CARINA ♥
på kvällen åker vi till dem. de bor mitt i en skog, vid ett fält och bredvid en liten sjö. skitmysigt. först sitter vi i vardagsrummet vid den öppna spisen och pratar och umgås. sedan äter vi. vi pratar om året som gått och nyårslöften. efter att vi ätit gör vi något kul och sedan mot midnatt går vi ut och skjuter raketer. jag gör årets första kullerbytta si snön, dansar nyårsdansen med sprakastickor och så åker vi hem. 31 dec, 2012 12:32 |
|
ronnyponny
Elev |
31 dec, 2012 12:33 |
|
Borttagen
|
MUGGLIS FUNGERAR IGEN omg happy ♥
31 dec, 2012 12:35 |
|
Borttagen
|
JAG SKA PÅ BALEN! men vem ska jag förtusan gå med!!!!!!!
31 dec, 2012 12:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: MUGGLIS FUNGERAR IGEN omg happy ♥ JAAAAAA ♥ ♥ nyårskrachen eller vadå? x) 31 dec, 2012 12:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen