@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vill ha sommarlov :c
30 dec, 2012 13:18 |
|
EmahS
Elev |
30 dec, 2012 13:25 |
|
Borttagen
|
seriously orkar inte med långa looooooooov. de tar mig på nerverna. jag sitter och gör INGENTING och är i stort behov av socialitet.
30 dec, 2012 13:31 |
|
Afturelding
Elev |
Har gjort en uträkning på hur mycket drycken till maten på vårat bröllop kommer kosta. 3200 ungefär, kul x)
![]() ![]()
30 dec, 2012 13:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Har gjort en uträkning på hur mycket drycken till maten på vårat bröllop kommer kosta. 3200 ungefär, kul x) Ojdå :c När ska ni ha bröllop? På sommarn? Du nämnde ert bröllop någon gång i höstas minns jag... 30 dec, 2012 13:58 |
|
Borttagen
|
Min tangentbord är helt dumt :c
På alla a:n, e:n och övriga sådana där konsonanter eller vokaler, vilket som nu är vilket, blir det två och det är så irriterande -.- 30 dec, 2012 13:58 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min tangentbord är helt dumt :c På alla a:n, e:n och övriga sådana där konsonanter eller vokaler, vilket som nu är vilket, blir det två och det är så irriterande -.- hii hii hii tyyp eelleer? XD
30 dec, 2012 13:59 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Har gjort en uträkning på hur mycket drycken till maten på vårat bröllop kommer kosta. 3200 ungefär, kul x) Ojdå :c När ska ni ha bröllop? På sommarn? Du nämnde ert bröllop någon gång i höstas minns jag... Tack och lov att vi bestämt oss för att bara servera alkoholfritt säger jag bara. Vi gifter oss den 29e juni =) ![]() ![]()
30 dec, 2012 14:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Ja :c Och då måste jag gå tillbaka och radera och det är jobbigt D:Skrivet av Borttagen: Min tangentbord är helt dumt :c På alla a:n, e:n och övriga sådana där konsonanter eller vokaler, vilket som nu är vilket, blir det två och det är så irriterande -.- hii hii hii tyyp eelleer? XD 30 dec, 2012 14:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Har gjort en uträkning på hur mycket drycken till maten på vårat bröllop kommer kosta. 3200 ungefär, kul x) Ojdå :c När ska ni ha bröllop? På sommarn? Du nämnde ert bröllop någon gång i höstas minns jag... Tack och lov att vi bestämt oss för att bara servera alkoholfritt säger jag bara. Vi gifter oss den 29e juni =) Det låter som ett trevligt datum! 30 dec, 2012 14:01 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen