@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
30 dec, 2012 13:01 |
|
Borttagen
|
OIH Hp 3 på 3:an !
30 dec, 2012 13:02 |
|
Borttagen
|
JAG SKA SE THE HOBBIT IDAG BOOYEAH
30 dec, 2012 13:03 |
|
Obliviate_
Elev |
Vad har folk för planer för nyår?
30 dec, 2012 13:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har just kommit hem från att ha sett the Hobbit på bio ^^ oh tycker du att den är bra? har också sätt den men jag gillar mer sagan om ringen. Joo, men som du säger; sagan om ringen var bättre 30 dec, 2012 13:11 |
|
Borttagen
|
Vänta, wut? Är det nyår imorgon? 0:
30 dec, 2012 13:12 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vänta, wut? Är det nyår imorgon? 0: Ja, hur kan du ha missat deT? XD 30 dec, 2012 13:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Vänta, wut? Är det nyår imorgon? 0: Ja, hur kan du ha missat deT? XD Har tyvärr tänkt på för mycket saker för att Elins lilla hjärna ska klara av att förstå att det är nyår imorgon Jag måste köpa raketer! 30 dec, 2012 13:15 |
|
viktor
Elev |
Någon som
Vill Skypa?? 30 dec, 2012 13:16 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Tips på självklara frågor? Ska komma på ett par till en lek jag ska ta med till nyårsfesten imorgon. Man får en självklar råga och så ska man svara tvärt om. T.ex. Är harry potter bäst? Nej
30 dec, 2012 13:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen