Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9629 9630 9631 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag fyller år idag

Grattis!

30 dec, 2012 10:14

Borttagen

Avatar


Idag känner jag mig galen.
"Han måste vara inloggad nu, annas skiter jag på dig!"

30 dec, 2012 10:34

EmahS
Elev

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av EmahS:
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av EmahS:
Är så sjukt taggad på Confundus!
Men om 1 vecka är man redan hemma igen.

Oh jag är så pepp!! hihi jag ska till Skåne snart


Jag är i Skåne redan!
Men det ska bli kul att träffa folk!

jag förväntar mig grymt snygg skånska av dig, bara så du är beredd!


Finns det snygg skånska?... Haha

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

30 dec, 2012 10:54

Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av EmahS:
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av EmahS:
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av EmahS:
Är så sjukt taggad på Confundus!
Men om 1 vecka är man redan hemma igen.

Oh jag är så pepp!! hihi jag ska till Skåne snart


Jag är i Skåne redan!
Men det ska bli kul att träffa folk!

jag förväntar mig grymt snygg skånska av dig, bara så du är beredd!


Finns det snygg skånska?... Haha

Jaa jag älskar skånska! Min skånska är dock ganska kass och inte så snygg Haha

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

30 dec, 2012 11:39

Borttagen

Avatar


Ska gå och äta frukost nu... någon idé på vad?

30 dec, 2012 11:40

Borttagen

Avatar


Ibland orkar jag verkligen inte med allting. Så igår fick jag dämpa ångest på mitt eget sätt. Med fina vänner och Harry Potter (& Harry Potter drinking game)

30 dec, 2012 11:48

Pixie
Elev

Avatar


30 dec, 2012 12:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hemliga Ylvali:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hemliga Ylvali:
Skrivet av Borttagen:
jag har ångest över nyår!
Vadå då?

haha vet inte vad jag ska, fest (med snobbiga personer) där jag känner en tjej bara, vara med min klass som jag knappt gillar eller vara med päronen?
Lotta om vad du ska göra?

haha jo det kan jag ju göra, tack!

30 dec, 2012 12:38

Borttagen

Avatar


smartbabe
haha, ok.

30 dec, 2012 12:41

Borttagen

Avatar


Jag har varit uppe på taket och hoppat därifrån :3

30 dec, 2012 12:42

1 2 3 ... 9629 9630 9631 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.