@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag fyller år idag Grattis! 30 dec, 2012 10:14 |
|
Borttagen
|
Idag känner jag mig galen.
"Han måste vara inloggad nu, annas skiter jag på dig!" 30 dec, 2012 10:34 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av EmahS: Jag är i Skåne redan! Men det ska bli kul att träffa folk! jag förväntar mig grymt snygg skånska av dig, bara så du är beredd! Finns det snygg skånska?... Haha
30 dec, 2012 10:54 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av EmahS: Jag är i Skåne redan! Men det ska bli kul att träffa folk! jag förväntar mig grymt snygg skånska av dig, bara så du är beredd! Finns det snygg skånska?... Haha Jaa jag älskar skånska! Min skånska är dock ganska kass och inte så snygg Haha
30 dec, 2012 11:39 |
|
Borttagen
|
Ska gå och äta frukost nu... någon idé på vad?
30 dec, 2012 11:40 |
|
Borttagen
|
Ibland orkar jag verkligen inte med allting. Så igår fick jag dämpa ångest på mitt eget sätt. Med fina vänner och Harry Potter (& Harry Potter drinking game)
30 dec, 2012 11:48 |
|
Pixie
Elev |
30 dec, 2012 12:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hemliga Ylvali: Skrivet av Borttagen: Lotta om vad du ska göra? haha vet inte vad jag ska, fest (med snobbiga personer) där jag känner en tjej bara, vara med min klass som jag knappt gillar eller vara med päronen? haha jo det kan jag ju göra, tack! 30 dec, 2012 12:38 |
|
Borttagen
|
smartbabe
haha, ok. 30 dec, 2012 12:41 |
|
Borttagen
|
Jag har varit uppe på taket och hoppat därifrån :3
30 dec, 2012 12:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen