@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
30 dec, 2012 02:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Om jag är 1.60 hur skriver man det på engelska (om ni fattar?)? AJ ÄM 160 SENTIMITERS TÅL 30 dec, 2012 02:40 |
|
Borttagen
|
AJJ ÄMM BÄKK MAJJ FRÄNDS ♥
30 dec, 2012 03:03 |
|
Borttagen
|
30 dec, 2012 03:04 |
|
nutella
Elev |
30 dec, 2012 03:09 |
|
M4L13
Elev |
jag är sugen på bakad potatis med vitlökssmör och bearnaise
en stor bit entrecôte skulle inte heller vara fel
30 dec, 2012 03:41 |
|
nutella
Elev |
30 dec, 2012 03:45 |
|
Solkatten
Elev |
Känner mig inte särskilt trött.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 dec, 2012 03:58 |
|
The Noble Lion
Elev |
30 dec, 2012 04:07 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tror jag också borde gå och lägga mig. Borde nog ha gjort det för längesedan.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 dec, 2012 04:40 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen