@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ojj... mamma kommer bli arg.
30 dec, 2012 00:32 |
|
Borttagen
|
30 dec, 2012 00:34 |
|
Borttagen
|
Jag gillar gifs... ok?
30 dec, 2012 00:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag gillar gifs... ok? NEJ. INTE OK. 30 dec, 2012 01:03 |
|
smartbabe
Elev |
jag sitter och kollar på det här klippet:
och när den kom till 1:58 kunde inte sluta skratta satt och såg säkert ut som en säl, och min mamma sover typ 5 m ifrån mig och vill inte väcka henne för hon ska upp vid 5... slutade med att jag skrattade genom näsan på något sätt.. o.o ![]()
30 dec, 2012 01:03 |
|
Margaret
Elev |
Kom hem för någon timme sedan från en dag i köpcentrumet på mellandagsrea med min äldsta vän, samt The Hobbit på bio. Det har varit en trevlig dag.
![]()
30 dec, 2012 01:08 |
|
Borttagen
|
Uuuuh jag hatar just nu vad jag har gjort fy Andrea :C
30 dec, 2012 01:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av smartbabe: jag sitter och kollar på det här klippet: och när den kom till 1:58 kunde inte sluta skratta satt och såg säkert ut som en säl, och min mamma sover typ 5 m ifrån mig och vill inte väcka henne för hon ska upp vid 5... slutade med att jag skrattade genom näsan på något sätt.. o.o hur kan man skratta genom nösan xD? 30 dec, 2012 01:12 |
|
Alice...
Elev |
30 dec, 2012 01:13 |
|
Borttagen
|
jag har ändrat min forumsignatur för första gången på evigheter hihih
30 dec, 2012 01:19 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen