@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Neeyum: NEJ VAD SKA JAG DÅ ÄGNA MINA DAGAR TILL jag älskar screamers ...problemet är att inga går på dom längre för att jag skickar dom hela tiden och jag som trodde att du var en normal flicka. (om du fortsätter kommer jag inte i maj!!) who wants to be normal hehhehe du ska komma ok 30 dec, 2012 00:11 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: Åh, tänk om man fick se One Direction live!!!! Min högsta önskan ♥ hihi det ska jag göra i maj ♥ stackars dig tycker dock inte synd om mig, är rätt överlycklig faktiskt
30 dec, 2012 00:13 |
|
Borttagen
|
30 dec, 2012 00:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Äåååh jag medJag vill träffa en massa mugglisar och bombardera dem med kramar 30 dec, 2012 00:19 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginnyy: Du tar väl med mig? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: Åh, tänk om man fick se One Direction live!!!! Min högsta önskan ♥ hihi det ska jag göra i maj ♥ stackars dig tycker dock inte synd om mig, är rätt överlycklig faktiskt I would! If I could!
30 dec, 2012 00:20 |
|
Borttagen
|
Jag ska... JAG MÅSTE... vad måste jag?... juste gå på toa!!
30 dec, 2012 00:21 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Neeyum: GUYS GUYS GUYS DOM HAR TÄVLING OM ONE DIRECTION BILJETTER TILL LONDON HÄR!!!!!!! http://www.jultavling.se/ this is so not ok. Sitter här i ett knäpptyst hus. MED HÖGTALRNA INKOPPLADE I DATORN. PÅ HÖGVOLYM HAHAHAHAH i'm sorry xo Fy fan vad rädd jag blev! O_O "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 dec, 2012 00:23 |
|
Borttagen
|
jag har precis bajsat
vill någon komma och torka mig? 30 dec, 2012 00:28 |
|
Borttagen
|
Vil någon uggla? Somebody?
30 dec, 2012 00:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag har precis bajsat vill någon komma och torka mig? jag torkar dig i rumpan om du torkar upp min senaste spya, deal? 30 dec, 2012 00:31 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen