Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9624 9625 9626 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Neeyum
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
Skrivet av Neeyum:
Skrivet av Pixie:
men vilma då!
inga screamers här.
kan det inte bli en ny regel.
INGA SCREAMERS

NEJ VAD SKA JAG DÅ ÄGNA MINA DAGAR TILL
jag älskar screamers
...problemet är att inga går på dom längre för att jag skickar dom hela tiden

och jag som trodde att du var en normal flicka.

(om du fortsätter kommer jag inte i maj!!)

who wants to be normal
hehhehe
du ska komma ok

30 dec, 2012 00:11

Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Borttagen:
Åh, tänk om man fick se One Direction live!!!! Min högsta önskan ♥

hihi det ska jag göra i maj ♥

stackars dig

tycker dock inte synd om mig, är rätt överlycklig faktiskt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

30 dec, 2012 00:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Borttagen:
Åh, tänk om man fick se One Direction live!!!! Min högsta önskan ♥

hihi det ska jag göra i maj ♥

stackars dig

tycker dock inte synd om mig, är rätt överlycklig faktiskt
Du tar väl med mig?

30 dec, 2012 00:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vill träffa en massa mugglisar och bombardera dem med kramar
Äåååh jag med

30 dec, 2012 00:19

Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Borttagen:
Åh, tänk om man fick se One Direction live!!!! Min högsta önskan ♥

hihi det ska jag göra i maj ♥

stackars dig

tycker dock inte synd om mig, är rätt överlycklig faktiskt
Du tar väl med mig?

I would!
If I could!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

30 dec, 2012 00:20

Borttagen

Avatar


Jag ska... JAG MÅSTE... vad måste jag?... juste gå på toa!!

30 dec, 2012 00:21

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Neeyum:
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Neeyum:
GUYS GUYS GUYS DOM HAR TÄVLING OM ONE DIRECTION BILJETTER TILL LONDON HÄR!!!!!!!
http://www.jultavling.se/

this is so not ok.
Sitter här i ett knäpptyst hus. MED HÖGTALRNA INKOPPLADE I DATORN. PÅ HÖGVOLYM

HAHAHAHAH i'm sorry xo

Fy fan vad rädd jag blev! O_O

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 dec, 2012 00:23

Borttagen

Avatar


jag har precis bajsat

vill någon komma och torka mig?

30 dec, 2012 00:28

Borttagen

Avatar


Vil någon uggla? Somebody?

30 dec, 2012 00:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
jag har precis bajsat

vill någon komma och torka mig?


jag torkar dig i rumpan om du torkar upp min senaste spya, deal?

30 dec, 2012 00:31

1 2 3 ... 9624 9625 9626 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.