Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9623 9624 9625 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Åh, tänk om man fick se One Direction live!!!! Min högsta önskan ♥
fatta vad coolt ♥

30 dec, 2012 00:05

Pixie
Elev

Avatar


men vilma då!
inga screamers här.
kan det inte bli en ny regel.
INGA SCREAMERS

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

30 dec, 2012 00:05

Borttagen

Avatar


vill någon ha pisk?

30 dec, 2012 00:06

Neeyum
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
men vilma då!
inga screamers här.
kan det inte bli en ny regel.
INGA SCREAMERS

NEJ VAD SKA JAG DÅ ÄGNA MINA DAGAR TILL
jag älskar screamers
...problemet är att inga går på dom längre för att jag skickar dom hela tiden

30 dec, 2012 00:06

Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av EmahS:
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av EmahS:
Är så sjukt taggad på Confundus!
Men om 1 vecka är man redan hemma igen.

Oh jag är så pepp!! hihi jag ska till Skåne snart


Jag är i Skåne redan!
Men det ska bli kul att träffa folk!

jag förväntar mig grymt snygg skånska av dig, bara så du är beredd!

Skrivet av Borttagen:
Åh, tänk om man fick se One Direction live!!!! Min högsta önskan ♥

hihi det ska jag göra i maj ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

30 dec, 2012 00:07

Borttagen

Avatar


Heeej! Jag undrar om någon vet hur man koplar av? För av någon anledning har jag mer än 5000 bilder som jag inte har ställt i rätta. Jag antar att jag borde göra det här lite offtare. MEN VET NÅGON UT AV ER NÅGOT SÄTT MAN KAN KOPLA AV PÅ? liksom jag har brottom... Min kompis som jag brukar göra en serie med kommer döda mig på grund av att min data blir jättelaggig när jag har för många bilder huller & buller.

30 dec, 2012 00:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Åh, tänk om man fick se One Direction live!!!! Min högsta önskan ♥
fatta vad coolt ♥


Ja.. Fast nej

30 dec, 2012 00:07

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av Neeyum:
Skrivet av Pixie:
men vilma då!
inga screamers här.
kan det inte bli en ny regel.
INGA SCREAMERS

NEJ VAD SKA JAG DÅ ÄGNA MINA DAGAR TILL
jag älskar screamers
...problemet är att inga går på dom längre för att jag skickar dom hela tiden

och jag som trodde att du var en normal flicka.

(om du fortsätter kommer jag inte i maj!!)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

30 dec, 2012 00:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Borttagen:
Åh, tänk om man fick se One Direction live!!!! Min högsta önskan ♥

hihi det ska jag göra i maj ♥

stackars dig

30 dec, 2012 00:10

Detta inlägg ändrades senast 2012-12-30 kl. 00:10
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Jag vill träffa en massa mugglisar och bombardera dem med kramar

30 dec, 2012 00:10

1 2 3 ... 9623 9624 9625 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.