@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: fatta vad coolt ♥Åh, tänk om man fick se One Direction live!!!! Min högsta önskan ♥ 30 dec, 2012 00:05 |
|
Pixie
Elev |
30 dec, 2012 00:05 |
|
Borttagen
|
vill någon ha pisk?
30 dec, 2012 00:06 |
|
Neeyum
Elev |
NEJ VAD SKA JAG DÅ ÄGNA MINA DAGAR TILL jag älskar screamers ...problemet är att inga går på dom längre för att jag skickar dom hela tiden 30 dec, 2012 00:06 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av EmahS: Jag är i Skåne redan! Men det ska bli kul att träffa folk! jag förväntar mig grymt snygg skånska av dig, bara så du är beredd! Skrivet av Borttagen: Åh, tänk om man fick se One Direction live!!!! Min högsta önskan ♥ hihi det ska jag göra i maj ♥
30 dec, 2012 00:07 |
|
Borttagen
|
Heeej! Jag undrar om någon vet hur man koplar av? För av någon anledning har jag mer än 5000 bilder som jag inte har ställt i rätta. Jag antar att jag borde göra det här lite offtare. MEN VET NÅGON UT AV ER NÅGOT SÄTT MAN KAN KOPLA AV PÅ? liksom jag har brottom... Min kompis som jag brukar göra en serie med kommer döda mig på grund av att min data blir jättelaggig när jag har för många bilder huller & buller.
30 dec, 2012 00:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: fatta vad coolt ♥ Åh, tänk om man fick se One Direction live!!!! Min högsta önskan ♥ Ja.. Fast nej 30 dec, 2012 00:07 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Neeyum: NEJ VAD SKA JAG DÅ ÄGNA MINA DAGAR TILL jag älskar screamers ...problemet är att inga går på dom längre för att jag skickar dom hela tiden och jag som trodde att du var en normal flicka. (om du fortsätter kommer jag inte i maj!!)
30 dec, 2012 00:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: Åh, tänk om man fick se One Direction live!!!! Min högsta önskan ♥ hihi det ska jag göra i maj ♥ stackars dig 30 dec, 2012 00:10
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-30 kl. 00:10
|
|
Borttagen
|
Jag vill träffa en massa mugglisar och bombardera dem med kramar
30 dec, 2012 00:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen