@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Obliviate_: vågar inte kolla VAD ÄR DET Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Neeyum: OKAY FUCK YOU, IT WASN'T FUNNY AT ALL.GUYS GUYS GUYS DOM HAR TÄVLING OM ONE DIRECTION BILJETTER TILL LONDON HÄR!!!!!!! http://www.jultavling.se/ Förlåt, dog lite bara Srsly. Klickade pga tuggrus kommentar och flög halvt ur soffan. Not funny guys :O är det en screamer? ha jag går inte på screamer en gång till. mvh ärrad för livet
29 dec, 2012 23:58 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Obliviate_: vågar inte kolla VAD ÄR DET Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Neeyum: OKAY FUCK YOU, IT WASN'T FUNNY AT ALL.GUYS GUYS GUYS DOM HAR TÄVLING OM ONE DIRECTION BILJETTER TILL LONDON HÄR!!!!!!! http://www.jultavling.se/ Förlåt, dog lite bara Srsly. Klickade pga tuggrus kommentar och flög halvt ur soffan. Not funny guys :O Spoiler: Tryck här för att visa! 29 dec, 2012 23:59 |
|
Borttagen
|
JAG KAN INTE KONSENTRERA MIG PÅ ATT RENSA MITT BILD ALBUM! DET ÄR MER ÄN 3700 BILDER JAG MÅSTE SÄTTA PÅ RÄTT STÄLLE! vet någon hur man koplar av?
29 dec, 2012 23:59 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Neeyum: GUYS GUYS GUYS DOM HAR TÄVLING OM ONE DIRECTION BILJETTER TILL LONDON HÄR!!!!!!! http://www.jultavling.se/ this is so not ok. Sitter här i ett knäpptyst hus. MED HÖGTALRNA INKOPPLADE I DATORN. PÅ HÖGVOLYM
30 dec, 2012 00:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Neeyum: Nej det där var elakt D:GUYS GUYS GUYS DOM HAR TÄVLING OM ONE DIRECTION BILJETTER TILL LONDON HÄR!!!!!!! http://www.jultavling.se/ Fattar du hur rädd jag blev? Ahahahaha XD 30 dec, 2012 00:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Neeyum: GUYS GUYS GUYS DOM HAR TÄVLING OM ONE DIRECTION BILJETTER TILL LONDON HÄR!!!!!!! http://www.jultavling.se/ boh... Vad tusan hände... Jag såg inge om One Direction! 30 dec, 2012 00:02 |
|
LunaLovegood1
Elev |
30 dec, 2012 00:03 |
|
EmahS
Elev |
Jag är i Skåne redan! Men det ska bli kul att träffa folk!
30 dec, 2012 00:03 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Neeyum: GUYS GUYS GUYS DOM HAR TÄVLING OM ONE DIRECTION BILJETTER TILL LONDON HÄR!!!!!!! http://www.jultavling.se/ this is so not ok. Sitter här i ett knäpptyst hus. MED HÖGTALRNA INKOPPLADE I DATORN. PÅ HÖGVOLYM HAHAHAHAH i'm sorry xo 30 dec, 2012 00:04 |
|
Borttagen
|
Åh, tänk om man fick se One Direction live!!!! Min högsta önskan ♥
30 dec, 2012 00:04 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen