@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Jag blir irriterad på folk som säger att jag hamnar i helvetet för att jag inte tror på en viss gud. Jahapp, ska jag passa mig för jultomten då också? Srsly.. tror man inte på nått så funkar det väll inte o hota en person ang det heller... Äsh, jag säger som Lars Winnerbäck: "Ja där stod pärleporten, så stor och elegant. Där stod sankte per och han prata med en tant Och hon sa: Ja har alltid vart så god och snäll, Jag har druckit nattvardsvinet men aldrig mer. Jag har gjort ett barn men jag titta aldrig ner. Nej ingen har förträngt begär som jag. Så Sankte Per han sträckte fram armarna och sa Han sa: Välkommen hit min vän, välkommen hit till himmeln Alla vägar har sitt pris, välkommen till världens tråkigaste paradis! Där inne var det ödsligt, tomt och trist För levde bodde nästan bara Jesus Krist Och Jesus Krist var inte särskilt många alls. Men där satt fader gud med skägg så stort Aldrig rakat sig, ja, de borde gud ha gjort Och Runar satt där bredvid gud och dom ångrade sig så för sina bud Jaaaa Välkommen hit min vän, välkommen hit till himmeln Alla vägar har sitt pris, välkommen till världens tråkigaste paradis!" Och så sjunger han om att helvetet är väldens mänskligaste paradis!! Japp japp!! Och nej, jag tror inte på gud! För enligt alla så tycker inte gud om mig, och varför ska jag då tycka om "honom"?! 29 dec, 2012 23:48 |
|
Neeyum
Elev |
GUYS GUYS GUYS DOM HAR TÄVLING OM ONE DIRECTION BILJETTER TILL LONDON HÄR!!!!!!!
http://www.jultavling.se/ 29 dec, 2012 23:51 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Neeyum: OKAY FUCK YOU, IT WASN'T FUNNY AT ALL.GUYS GUYS GUYS DOM HAR TÄVLING OM ONE DIRECTION BILJETTER TILL LONDON HÄR!!!!!!! http://www.jultavling.se/ Förlåt, dog lite bara MUMS! 29 dec, 2012 23:54 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Neeyum: OKAY FUCK YOU, IT WASN'T FUNNY AT ALL.GUYS GUYS GUYS DOM HAR TÄVLING OM ONE DIRECTION BILJETTER TILL LONDON HÄR!!!!!!! http://www.jultavling.se/ Förlåt, dog lite bara hehehehehe you're welcome xoxo 29 dec, 2012 23:55 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag göra mig redo för att rensa mitt lilla/stora bild album. Jag måste bara fixa ungefär mat så det räker till en vecka och lite mjölk... sen kan jag ta min kudde och en liten servet så att jag inte dregglar på min dator.
Fattar ni vad jag vill ha sagt med detta? ATT JAG ALDRIG KOMMER BLI KLAR! jag är ursuel på att rensa och städa! 29 dec, 2012 23:55 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Neeyum: OKAY FUCK YOU, IT WASN'T FUNNY AT ALL.GUYS GUYS GUYS DOM HAR TÄVLING OM ONE DIRECTION BILJETTER TILL LONDON HÄR!!!!!!! http://www.jultavling.se/ Förlåt, dog lite bara Srsly. Klickade pga tuggrus kommentar och flög halvt ur soffan. Not funny guys :O 29 dec, 2012 23:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Neeyum: GUYS GUYS GUYS DOM HAR TÄVLING OM ONE DIRECTION BILJETTER TILL LONDON HÄR!!!!!!! http://www.jultavling.se/ GUD! Sluta! Jag typ.. dog! 29 dec, 2012 23:56 |
|
Pixie
Elev |
29 dec, 2012 23:57 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Obliviate_: vågar inte kolla VAD ÄR DETSkrivet av Tuggrus: Skrivet av Neeyum: OKAY FUCK YOU, IT WASN'T FUNNY AT ALL.GUYS GUYS GUYS DOM HAR TÄVLING OM ONE DIRECTION BILJETTER TILL LONDON HÄR!!!!!!! http://www.jultavling.se/ Förlåt, dog lite bara Srsly. Klickade pga tuggrus kommentar och flög halvt ur soffan. Not funny guys :O 29 dec, 2012 23:57 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Obliviate_: vågar inte kolla VAD ÄR DET Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Neeyum: OKAY FUCK YOU, IT WASN'T FUNNY AT ALL.GUYS GUYS GUYS DOM HAR TÄVLING OM ONE DIRECTION BILJETTER TILL LONDON HÄR!!!!!!! http://www.jultavling.se/ Förlåt, dog lite bara Srsly. Klickade pga tuggrus kommentar och flög halvt ur soffan. Not funny guys :O vilma is evil feel the fear 29 dec, 2012 23:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen