Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9621 9622 9623 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Jag blir irriterad på folk som säger att jag hamnar i helvetet för att jag inte tror på en viss gud. Jahapp, ska jag passa mig för jultomten då också?

Srsly.. tror man inte på nått så funkar det väll inte o hota en person ang det heller...


Äsh, jag säger som Lars Winnerbäck:

"Ja där stod pärleporten, så stor och elegant.
Där stod sankte per och han prata med en tant
Och hon sa:
Ja har alltid vart så god och snäll,
Jag har druckit nattvardsvinet men aldrig mer.
Jag har gjort ett barn men jag titta aldrig ner.
Nej ingen har förträngt begär som jag.
Så Sankte Per han sträckte fram armarna och sa

Han sa:
Välkommen hit min vän, välkommen hit till himmeln
Alla vägar har sitt pris, välkommen till världens tråkigaste paradis!

Där inne var det ödsligt, tomt och trist
För levde bodde nästan bara Jesus Krist
Och Jesus Krist var inte särskilt många alls.
Men där satt fader gud med skägg så stort
Aldrig rakat sig, ja, de borde gud ha gjort
Och Runar satt där bredvid gud och dom ångrade sig så för sina bud
Jaaaa

Välkommen hit min vän, välkommen hit till himmeln
Alla vägar har sitt pris, välkommen till världens tråkigaste paradis!"


Och så sjunger han om att helvetet är väldens mänskligaste paradis!!

Japp japp!!

Och nej, jag tror inte på gud! För enligt alla så tycker inte gud om mig, och varför ska jag då tycka om "honom"?!

29 dec, 2012 23:48

Neeyum
Elev

Avatar


GUYS GUYS GUYS DOM HAR TÄVLING OM ONE DIRECTION BILJETTER TILL LONDON HÄR!!!!!!!
http://www.jultavling.se/

29 dec, 2012 23:51

Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av Neeyum:
GUYS GUYS GUYS DOM HAR TÄVLING OM ONE DIRECTION BILJETTER TILL LONDON HÄR!!!!!!!
http://www.jultavling.se/
OKAY FUCK YOU, IT WASN'T FUNNY AT ALL.

Förlåt, dog lite bara

MUMS!

29 dec, 2012 23:54

Neeyum
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Neeyum:
GUYS GUYS GUYS DOM HAR TÄVLING OM ONE DIRECTION BILJETTER TILL LONDON HÄR!!!!!!!
http://www.jultavling.se/
OKAY FUCK YOU, IT WASN'T FUNNY AT ALL.

Förlåt, dog lite bara

hehehehehe
you're welcome xoxo

29 dec, 2012 23:55

Borttagen

Avatar


Nu ska jag göra mig redo för att rensa mitt lilla/stora bild album. Jag måste bara fixa ungefär mat så det räker till en vecka och lite mjölk... sen kan jag ta min kudde och en liten servet så att jag inte dregglar på min dator.


Fattar ni vad jag vill ha sagt med detta? ATT JAG ALDRIG KOMMER BLI KLAR! jag är ursuel på att rensa och städa!

29 dec, 2012 23:55

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Neeyum:
GUYS GUYS GUYS DOM HAR TÄVLING OM ONE DIRECTION BILJETTER TILL LONDON HÄR!!!!!!!
http://www.jultavling.se/
OKAY FUCK YOU, IT WASN'T FUNNY AT ALL.

Förlåt, dog lite bara


Srsly. Klickade pga tuggrus kommentar och flög halvt ur soffan. Not funny guys :O

29 dec, 2012 23:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Neeyum:
GUYS GUYS GUYS DOM HAR TÄVLING OM ONE DIRECTION BILJETTER TILL LONDON HÄR!!!!!!!
http://www.jultavling.se/

GUD! Sluta! Jag typ.. dog!

29 dec, 2012 23:56

Pixie
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Fa4ab9fafb5485eb120beedfff1fbf240%2Ftumblr_inline_mfj51d6F2f1qi8nw0.gif

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

29 dec, 2012 23:57

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Neeyum:
GUYS GUYS GUYS DOM HAR TÄVLING OM ONE DIRECTION BILJETTER TILL LONDON HÄR!!!!!!!
http://www.jultavling.se/
OKAY FUCK YOU, IT WASN'T FUNNY AT ALL.

Förlåt, dog lite bara


Srsly. Klickade pga tuggrus kommentar och flög halvt ur soffan. Not funny guys :O
vågar inte kolla VAD ÄR DET

29 dec, 2012 23:57

Neeyum
Elev

Avatar



Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Neeyum:
GUYS GUYS GUYS DOM HAR TÄVLING OM ONE DIRECTION BILJETTER TILL LONDON HÄR!!!!!!!
http://www.jultavling.se/
OKAY FUCK YOU, IT WASN'T FUNNY AT ALL.

Förlåt, dog lite bara


Srsly. Klickade pga tuggrus kommentar och flög halvt ur soffan. Not funny guys :O
vågar inte kolla VAD ÄR DET

vilma is evil
feel the fear

29 dec, 2012 23:58

1 2 3 ... 9621 9622 9623 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.