@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av nutella: är det konstigt att jag har sett sju säsonger av desprate housewives på två veckor? haha nejdå Annars! Mja, gör int så mkt 29 dec, 2012 23:33 |
|
Borttagen
|
Vill någon rolla? ^^
29 dec, 2012 23:34 |
|
Obliviate_
Elev |
Just spöat klart killen på mariokart. What to do now?
29 dec, 2012 23:35 |
|
nutella
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av nutella: är det konstigt att jag har sett sju säsonger av desprate housewives på två veckor? haha nejdå haha, jaa, men det känns som att jag inte har något liv... vilket är gnaksa sant xp
29 dec, 2012 23:36 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av nutella: Skrivet av Frivolt: Skrivet av nutella: är det konstigt att jag har sett sju säsonger av desprate housewives på två veckor? haha nejdå haha, jaa, men det känns som att jag inte har något liv... vilket är gnaksa sant xp haha!! Liv?! Vad är det?! O_o 29 dec, 2012 23:38 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av nutella: är det konstigt att jag har sett sju säsonger av desprate housewives på två veckor? haha är man inne i en serie så är man, jag har sett nästan fyra säsonger av Doctor Who på tre dagar
29 dec, 2012 23:38 |
|
Obliviate_
Elev |
Jag blir irriterad på folk som säger att jag hamnar i helvetet för att jag inte tror på en viss gud. Jahapp, ska jag passa mig för jultomten då också?
Srsly.. tror man inte på nått så funkar det väll inte o hota en person ang det heller... 29 dec, 2012 23:40 |
|
EmahS
Elev |
29 dec, 2012 23:43 |
|
nutella
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av nutella: Skrivet av Frivolt: Skrivet av nutella: är det konstigt att jag har sett sju säsonger av desprate housewives på två veckor? haha nejdå haha, jaa, men det känns som att jag inte har något liv... vilket är gnaksa sant xp haha!! Liv?! Vad är det?! O_o haha, eller hur xp Skrivet av Ginnyy: Skrivet av nutella: är det konstigt att jag har sett sju säsonger av desprate housewives på två veckor? haha är man inne i en serie så är man, jag har sett nästan fyra säsonger av Doctor Who på tre dagar oj, haha, det var ju ännu mer än jag cx
29 dec, 2012 23:44 |
|
Ginnyy
Elev |
29 dec, 2012 23:47 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen