@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Kaiia: Bara 180 inlägg kvar tills jag är Master of Death ♥ Snyyyyyggt, det kommer gå som rinnande vatten läskigt. du påminner mig om min pappa, han brukar alltid säga sådär. som ett rinnande vatten... hahaha YEES! tänk om det är fadern bakom den här användaren? hehe, jag spionerar på dig OH NOOOOO det var det jag misstänkte hela tiden! din profilbild liknar honom så galet mycket!! det inte är sant!!! D: MOHAHAHAHAHAH!!! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 dec, 2012 21:05 |
|
Borttagen
|
Hahahah.... Kom på att jag spelade tv spel
29 dec, 2012 21:05 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Hahahah.... Kom på att jag spelade tv spel hahaha stod det på paus för länge? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 dec, 2012 21:06 |
|
Kaiia
Elev |
Ja, äntligen har pappa köpt en ny våg, så nu kan jag äntligen väga katterna igen! (och min själv, men det var inte lika viktigt xD)
![]() ![]()
29 dec, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Hahahah.... Kom på att jag spelade tv spel hahaha stod det på paus för länge? ja... den håler på att sloktna. Not good not good.. Jag kommer bli som William spetz på grund av att han inte kan vara hemma själv! 29 dec, 2012 21:08 |
|
Borttagen
|
Jag äter godis
29 dec, 2012 21:08 |
|
M4L13
Elev |
"Ofcourse, i-i'm a elf!" ~ Dobby
gillar dendär 'såklartharryjagärenalvdinidiot'-tonen lol Spoiler: Tryck här för att visa!
29 dec, 2012 21:08
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-29 kl. 21:09
|
|
Borttagen
|
jag gråter.
29 dec, 2012 21:09 |
|
Solkatten
Elev |
Äter hallon sorbet. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 dec, 2012 21:09 |
|
Borttagen
|
jag vill smiska någon
29 dec, 2012 21:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen