@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
erik potter123
Elev |
inne
Spoiler:
Tryck här för att visa! 29 dec, 2012 15:57 |
|
Borttagen
|
haha vet inte vad jag ska, fest (med snobbiga personer) där jag känner en tjej bara, vara med min klass som jag knappt gillar eller vara med päronen? 29 dec, 2012 16:01 |
|
Borttagen
|
Snart nu kommer resten av min familj hit, och då ska vi äta snurrorna jag har bakat 8D
29 dec, 2012 16:03 |
|
Flismos
Elev |
Jag är så awsome, i onsdags eller torsdags natt fick jag igång min videokamera
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 29 dec, 2012 16:05 |
|
Neeyum
Elev |
i seriously want to cry i can't remember my password till mailen
och utan mailen kommer jag inte in på min engelskabok, skoldokument och lärarmail fuck 29 dec, 2012 16:05 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Neeyum: i seriously want to cry i can't remember my password till mailen och utan mailen kommer jag inte in på min engelskabok, skoldokument och lärarmail fuck uhhh
29 dec, 2012 16:07 |
|
viktor
Elev |
Har sjukt tråkigt, någon som vill Skypa eller något annat sånt??
29 dec, 2012 16:08 |
|
Borttagen
|
Ni vet när man laddar över musik från ITunes till iphonen. Då synkroiseras det ju först, vad är det som sparas om det skulle gå fel? Sparas bilderna och kontakterna, men sms sparas väl inte?
Förlåt om jag var otydlig, är lite osäkerpå det här med iTunes 29 dec, 2012 16:14 |
|
Obliviate_
Elev |
Det är mkt mer folk inloggade än vad det brukar vara nu under jul-nyår har jag märkt :3
29 dec, 2012 16:34 |
|
LunaLovegood1
Elev |
29 dec, 2012 16:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen