@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag har gjort den
Med egna karaktärer? Jag vet inte o.o Haha 29 dec, 2012 15:46 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag har gjort den Med egna karaktärer? Jag vet inte o.o Haha Det här är rörigt, vänta: O.C eller inte? jag har inte sett det xD
29 dec, 2012 15:48 |
|
Neeyum
Elev |
jag har glömt lösenordet till min skolmail fml
29 dec, 2012 15:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Jag vet inte X)Du kan välja (ok du kommer att ta Santana jag vet det haha)Skrivet av Borttagen: jag har gjort den Med egna karaktärer? Jag vet inte o.o Haha Det här är rörigt, vänta: O.C eller inte? jag har inte sett det xD 29 dec, 2012 15:50 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Jag vet inte X)Du kan välja (ok du kommer att ta Santana jag vet det haha) Skrivet av Borttagen: jag har gjort den Med egna karaktärer? Jag vet inte o.o Haha Det här är rörigt, vänta: O.C eller inte? jag har inte sett det xD Jepp, jag tar Santana, sådeså..
29 dec, 2012 15:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Men då tar ja... ehm... vilken säsong? X)Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Jag vet inte X)Du kan välja (ok du kommer att ta Santana jag vet det haha) Skrivet av Borttagen: jag har gjort den Med egna karaktärer? Jag vet inte o.o Haha Det här är rörigt, vänta: O.C eller inte? jag har inte sett det xD Jepp, jag tar Santana, sådeså.. 29 dec, 2012 15:52 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Men då tar ja... ehm... vilken säsong? X) Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Jag vet inte X)Du kan välja (ok du kommer att ta Santana jag vet det haha) Skrivet av Borttagen: jag har gjort den Med egna karaktärer? Jag vet inte o.o Haha Det här är rörigt, vänta: O.C eller inte? jag har inte sett det xD Jepp, jag tar Santana, sådeså.. ehhhh..... en egen xD
29 dec, 2012 15:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Okej c:Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Men då tar ja... ehm... vilken säsong? X) Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Jag vet inte X)Du kan välja (ok du kommer att ta Santana jag vet det haha) Skrivet av Borttagen: jag har gjort den Med egna karaktärer? Jag vet inte o.o Haha Det här är rörigt, vänta: O.C eller inte? jag har inte sett det xD Jepp, jag tar Santana, sådeså.. ehhhh..... en egen xD Jag gör en mall till mig själv då ^^ Du måste också göra en, och du får göra först 29 dec, 2012 15:55 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Okej c:Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Men då tar ja... ehm... vilken säsong? X) Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Jag vet inte X)Du kan välja (ok du kommer att ta Santana jag vet det haha) Skrivet av Borttagen: jag har gjort den Med egna karaktärer? Jag vet inte o.o Haha Det här är rörigt, vänta: O.C eller inte? jag har inte sett det xD Jepp, jag tar Santana, sådeså.. ehhhh..... en egen xD Jag gör en mall till mig själv då ^^ Du måste också göra en, och du får göra först Men då får du skriva den så fyller jag i xP
29 dec, 2012 15:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Jaja ;PSkrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Okej c:Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Men då tar ja... ehm... vilken säsong? X) Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Jag vet inte X)Du kan välja (ok du kommer att ta Santana jag vet det haha) Skrivet av Borttagen: jag har gjort den Med egna karaktärer? Jag vet inte o.o Haha Det här är rörigt, vänta: O.C eller inte? jag har inte sett det xD Jepp, jag tar Santana, sådeså.. ehhhh..... en egen xD Jag gör en mall till mig själv då ^^ Du måste också göra en, och du får göra först Men då får du skriva den så fyller jag i xP 29 dec, 2012 15:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen