@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
It feels like 2013 kommer bli ett konstigt år..
29 dec, 2012 13:41 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: It feels like 2013 kommer bli ett konstigt år.. Jag har en känsla av att det kommer bli ett bra år. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 dec, 2012 13:42 |
|
LittleButterfly
Elev |
29 dec, 2012 13:43 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Å gud vad jag älskar Soran Ismail!
29 dec, 2012 13:46 |
|
Savi
Elev |
LOLOLOL. Såg att inlägget var publicerat 13.37, och tänker: "fan va coolt, någon lyckades skriva ett inlägg 13.37." sen såg jag vad det stod i själva inlägget... ehehehe...
29 dec, 2012 13:47 |
|
Obliviate_
Elev |
Nej, dags att rulla till Linköping och handla inför nyåret. Swish! ¨
29 dec, 2012 13:47 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Savi: LOLOLOL. Såg att inlägget var publicerat 13.37, och tänker: "fan va coolt, någon lyckades skriva ett inlägg 13.37." sen såg jag vad det stod i själva inlägget... ehehehe... Haha awesome! Såg det inte för ens nu 29 dec, 2012 13:48 |
|
Borttagen
|
Om 25 minuter ska jag till mormor & morfar
29 dec, 2012 13:51 |
|
acciomuffin
Elev |
29 dec, 2012 14:00 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Savi: LOLOLOL. Såg att inlägget var publicerat 13.37, och tänker: "fan va coolt, någon lyckades skriva ett inlägg 13.37." sen såg jag vad det stod i själva inlägget... ehehehe... Haha awesome! Såg det inte för ens nu HAHAHAHA LOL! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 dec, 2012 14:01 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen