Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
SANT! (förlåt.. utbrott..
@NEWBORN; jaa det är klart att vi ska avskyr Slingersvans? 5 mar, 2011 23:00 |
|
NEWBORN
Elev |
Sant!
Älskar Sev? *snyft* @gin, ja! Kommer gråta jätte mycket! Asså nu när böckerna är slut kan man alltid se fram emot filmerna men när dem är slut vad ska man göra då?
5 mar, 2011 23:03 |
|
Borttagen
|
SANT! ♥
@NEWBORN; jag vet inte.. man får väll sammlas då och då och ha super HP maraton eller gå på HP konvent bor i lägenhet? 5 mar, 2011 23:06 |
|
NEWBORN
Elev |
5 mar, 2011 23:14 |
|
Borttagen
|
nah.. snarare söt än sexig skulle jag säga
Har haft en Crush på Bill Weasley? xD 5 mar, 2011 23:19 |
|
NEWBORN
Elev |
5 mar, 2011 23:20 |
|
Borttagen
|
*mördande blick* ELSA!! nej men okej.. ja, jag gillar honom. men inte så som du tror
Tycker att Quirrell och Voldy inte är ett så dumt par trots allt? 5 mar, 2011 23:24 |
|
NEWBORN
Elev |
5 mar, 2011 23:30 |
|
Borttagen
|
jaa självklart!!
Tycker att HP är din bästa del av uppväxten? 5 mar, 2011 23:34 |
|
Borttagen
|
falsk (alltså en del men det finns en annan sak också)
har gillat Hp i fem år nu? 6 mar, 2011 08:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen