Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Det bästa med Fred & George

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

1 2 3 ... 95 96 97 ... 236 237 238
Användare Inlägg
MayoGryffindor
Elev

Avatar


^Åh, jag vet ! Gud, jag vill verkligen ha Fred och George som bröder... Lucky Ginny !

"She's buying the stairway to heaven"

17 okt, 2011 21:54

Borttagen

Avatar


I know D:
Fast jag är ju redan släkt med dom så (A'

17 okt, 2011 21:55

MayoGryffindor
Elev

Avatar


Me too.. Hur glömde jag att jag actually redan ÄR deras sister ♥

"She's buying the stairway to heaven"

17 okt, 2011 22:01

Borttagen

Avatar


Är gift med Fred ♥
Eller, han är i alla fall min pojkvän.. ♥

17 okt, 2011 22:16

Borttagen

Avatar


snart är FRED min igen. börjar bli på bätre humör. FRED IS MINE!!!

18 okt, 2011 08:34

Borttagen

Avatar


Just because it's such a beautiful scene in the movie...♥


"How do you feel, Georgie?" whispered Mrs. Weasley.
George's fingers groped for the side of his head.
"Saintlike," he murmured.
"What's wrong with him?" croaked Fred, looking terrified. "Is his mind affected?"
"Saintlike," repeated George, opening his eyes and looking up at his brother. "You see... I'm holy. *Holey,* Fred, geddit?
Mrs. Weasley sobbed harder than ever. Color flooded Fred's pale face.
"Pathetic," he told George. "Pathetic! With the whole wide world of ear-related humor before you, you go for *holey?*"
"Ah well," said George, grinning at his tear-soaked mother. "You'll be able to tell us apart now, anyway, Mum."

18 okt, 2011 15:00

Borttagen

Avatar


LOVE TO THAT QOUTE ♥

18 okt, 2011 15:05

Voldermort Grårygg
Elev

Avatar


18 okt, 2011 15:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
LOVE TO THAT QOUTE ♥


Hat/kärlekar den...♥

18 okt, 2011 16:18

Ginny00
Elev

Avatar


HAHA på erat Voldieskämt ^^ Det borde varit med.

18 okt, 2011 16:24

1 2 3 ... 95 96 97 ... 236 237 238

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

Du får inte svara på den här tråden.