ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Missy The Timelady
Elev |
OKEJ Någon får skriva XD glömt vad som hände....
EDIT: Jag och Gwen var vid timglasset och sedan så var andra vid Fluffy eller vad det var XD ![]()
1 nov, 2015 13:20 |
|
Kaylin
Elev |
Det slutade med att vi tjafsade om att det var jag som bestämde allt, och sedan så vet vi inte riktigt vad det var. "Den" kastade en kniv mot mig, men det var någon som puttade undan mig. Och sedan slutade alla... Och jag skällde ut er... Hehe...
Go Fuck yourself you damn cereal 1 nov, 2015 15:01 |
|
Borttagen
|
Maracaz
Vill du fortsätta? 1 nov, 2015 20:27 |
|
Kaylin
Elev |
Jaaa!
Go Fuck yourself you damn cereal 1 nov, 2015 20:38 |
|
Maracaz
Elev |
2 nov, 2015 16:31 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller... 2 nov, 2015 19:34 |
|
Kaylin
Elev |
Blö! Men ska vi avsluta detta då? Go Fuck yourself you damn cereal 2 nov, 2015 20:24 |
|
JossiMarauder
Elev |
Vi säger att Fluffy med sin ägare hade med sig en atombomb som tyvärr inte blev desarmerad i tid så den blowed hela staden. ^^
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 nov, 2015 22:00 |
|
Kaylin
Elev |
Åh! Så Kayla fick komma till sin familj!
Go Fuck yourself you damn cereal 3 nov, 2015 20:17 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Kaylin: Åh! Så Kayla fick komma till sin familj! Don't get it? :? X) So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 3 nov, 2015 20:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen