(ORP) Hide, run, survive
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (ORP) Hide, run, survive
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anne Potter
Elev |
17 apr, 2014 17:51 |
|
Alice Weasley
Elev |
17 apr, 2014 17:57 |
|
Safir
Elev |
Max
Jag ser Marbelle gå ut. Jag går fram till fönstret och ser på henne. Ser att hon ser. De där två tjejerna. När hon kommer in igen försöker hon undvika min blick, men jag tar tag i hennes händer och tvingar henne att se på mig. - Går det bra? Hon tvekar, men nickar. Ler lite snabbt. - Det känns okej. Jag släpper henne och sätter mig på bordet.
17 apr, 2014 18:10 |
|
Anne Potter
Elev |
17 apr, 2014 18:25 |
|
Alice Weasley
Elev |
17 apr, 2014 18:59 |
|
Anne Potter
Elev |
Olivia:
Flätar in fingrarna i hennes hår, och kysser hennes mjuka läppar. Jag drar henne närmare mig. "Älskar dig...", mumlar jag tyst. Det känns så härligt, bara hon, jag och den lätta vinden som blåser genom håret. Hennes beröring påminner mig om Marbelles. Marbelle... Ögonen fylls med tårar, och jag släpper henne raskt. "Förlåt...", mumlar jag och springer därifrån. Tunga tårar faller ner över mina kinder. Jag springer in i stugan, in på toaletten. Snälla någon, kom nu... ![]()
17 apr, 2014 20:15 |
|
Alice Weasley
Elev |
Miyako:
Ser Olivia springa iväg med tårar rinnande nerför kinderna. Jag följertyst efter henne. Jag går in på toan där hon sitter och säger " Jag förstår att du saknar Marbel..." Säger jag och kramar om henne
17 apr, 2014 20:25 |
|
Anne Potter
Elev |
Olivia:
Torkar bort tårarna. "Det är bara, alla känslorna väller upp på samma gång... Och ja", mumlar jag, kysser henne på pannan och reser mig, "jag tror jag går och lägger mig." Jag tassar tillbaka till sovrummet jag och Marbelle hade sovit i. Det känns skönt att vila, när jag lägger mig i sängen, med bara underkläder. Jag ligger och funderar en stund. Är det här rätt val, är Miyako den jag behöver? Kommer hon att sovs bredvid mig ikväll, eller någon annanstans? ![]()
17 apr, 2014 22:23 |
|
Kim Potter
Elev |
Elsa:
Han går och jag sitter ensam kvar och suckar. Börjar pilla lite på armbandet. Ellie: "Jag är trött.. jag borde lägga mig", säger jag tyst och går till ett sovrum där jag lägger mig på den mjuka men dammiga sängen.
17 apr, 2014 23:07 |
|
Borttagen
|
Cate:
Går in i ett rum, lägger mig på sängen och somnar. 18 apr, 2014 00:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen